37 weken en pijn in benen

Discussion in 'Gezondheid' started by HOG, Jan 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb sinds een paar dagen weer (in het begin van mijn zwangerschap ook erg gehad) last van pijnlijke benen... vooral 's nachts. Soort van spierpijn. Wie heeft dit ook, en wie heeft er tips? Ik zit nu ook wakker omdat ik last van mijn benen had in bed.

Groetjes!! :)

2. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Klinkt mij in de oren als "restless legs", en is het begin van spataderen.
    Wat je volgens mij kunt doen is veel bewegen overdag, niet met je benen gekruist zitten, steunkousen aanschaffen en volgens mij helpt het ook als je je benen in bed iets hoger legt.

Ik had er in mijn eerste zwangerschap ook veel last van, hoewel ik het niet echt pijn vond doen, meer een onbehaaglijk rotgevoel. Ik heb overigens geen spataders gekregen.

3. HOG

HOG Niet meer actief

Ja inderdaad, moet dan maar meer bewegen want dat doe ik niet zoveel op dit moment. Thanks voor je adviezen. Ik ga ze uitproberen :)

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik voel me sinds een paar dagen ook wat "stijfjes" in me benen, inderdaad een soort spierpijn. Heb het ook onderin me rug, lijk wel een oud vrouwtje. :D
    Ik heb vandaag badzout van Kneipp, soepele spieren gekocht. Dus ben benieuwd of dat een beetje verlichting gaat geven, misschien ook iets om te proberen voor jou?
    Is wel alleen voor als je een bad hebt helaas.

Share This Page