12 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pennelope, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pennelope

pennelope Lid

4 nov 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap t niet helemaal meer. Ben nu 11 weken 4 dagen zwanger. Ben heel lang onzeker geweest en leefde steeds toe naar de grens van 10 weken, want dan zou de kans op een miskraam kleiner zijn. Nou, die 10 weken ben ik al voorbij, en heb al meerdere keren een hartje gezien en ook gehoord! Maar nu leef ik toe naar de zo vaak genoemde 12 weken, omdat het grootste gevaar dan echt geweken zou zijn.
    Maar wanneer is die periode van 12 weken? Nu 11, 4, dus ik snap dat het dit weekend zal zijn. Maar hebben mensen het nu altijd over het begin of het eind van de 12e week?
    Met andere woorden, is het veilig om aan iedereen te vertellen dit weekend of het einde van week 12?

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Mijn vk zegt dat als je met 10weken het hartje hebt gezien/gehoord datje het dan van de daken kan schreeuwen: dus van harte meid!!! maar aan de andere kant was ik pas echt gerustgesteld als de eerste 13 weken voorbij zijn. De ouders hadden we het echter alllllang verteld. We hebben meerdere miskramen gehad en dan heb je je familie nodig om het te verwerken.
    Dus vertel het als je er goed bij voelt :)

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wij hebben het met 11 weken en 6 dagen verteld dus een dag voor de 12 weken geniet ervan meisss ik heb nu 2 weken geleden de echo gehad een week geleden het hartje gehoord en nu alweer onzeker maandag kan ik gelukkig weer t hartje horen

4. pennelope

pennelope Lid

4 nov 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, dat heb ik ook. Nog deze maandag het hartje gehoord en dan nu al weer onzeker....Ik heb ook aanstaande maandag weer een echo gelukkig!

Deel Deze Pagina