Zat me af te vragen vanaf wanneer jullie positie broeken gingen dragen? Hier passen al mijn broeken nog prima, ben benieuwd wanneer dat over is!
Zo wat een verschil Muppet! Volgens mij was het bij mijn dochter ook met 16 weken, denk dat ik dat nu ook wel ga redden.
Ik ben vanaf ongeveer 17 weken positiebroeken gaan dragen omdat de band van m'n gewone spijkerbroeken in m'n buik zaten te duwen bij het zitten.
Na achteraf vond ik dat ik met de eerste te lang doorliep in een normale broek en bij de 2e had ik heel snel al een buikje...
Vanaf week 19 had ik positiebroeken gekocht, mede omdat die andere echt afzakte door het afvallen en een riem niet meer lekker zat. Inmiddels ben ik weer op gewicht en draag ik nogsteeds afentoe me oude heupbroekjes, die staan zoveel leuker!
hier deze week de eerste broeken gehaald, want normale broeken gaan gewoon niet meer, pantys ook niet meer, leggings niet meer, alles zit gewoon te krap.. ben in een hele korte tijd van maat 36 naar 40/42 gegaan echt erg maar het is voor het goede doel maar het is erg lastig het nu te verbergen als je al een grote buik hebt.. dit is trouwens ons eerste kindje
Toen mijn eigen broeken niet lekker meer zaten, kocht ik zwangerschapsbroeken. Bij de 1e was dat rond 17 weken en nu zo'n 14 weken hoewel ik ook nog "eigen" broeken draag (nu 18 weken).
Mijn ouwe spijkerbroeken zitten alleen nog lekker als ik het knoopje los laat Daarnaast een nieuwe spijkerbroek in een maatje groter gekocht en die zit nog wel oke. Heb ook een positiebroek van de H&M gekocht maar die zit voor geen meter. De band zit heeeel strak en de broek zit bij mijn kont heel los maar ik ben bang dat ik binnenkort dan toch maar wat geld moet gaan spenden aan goeie positiebroeken..
hoi dames, Ik heb deze week voor de eerste keer positiebroeken aan. Krijg mijn gewone broeken niet meer dicht. Heb echt al een flink buikje voor iemand die 5 weken en 6 dagen zwanger is.
ik kan nog steeds gewone broeken aan. maar draag af en toe wel positiebroeken. maar dan gewoon meer van de sweatpants als ik de positiespijkerbroeken uit de kast haal en die aantrek is het echt geen gezicht! draag nu veel leggings met iets erop. terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap nu toch echt wel in positiebroeken liep hoor.
Wat een verschil zeg de 1 met 8 wk en de ander met 19! Ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die nog in gewone broeken past.