hallo mijn dochtertje is bijna 3 maanden mag ze nu al naar 4 flessen ik denk dat ze er aan toe is normaal krijgt ze 5 x 180/6 7 uur 11 uur 15 uur 19 uur 23 uur + anderhalf schepje nutriton nu komt ze steeds eerder voor de fles soms zit er nog geen 3 uur tussen en voor de laatste fles bijna niet wakker te krijgen mag ik haar nu 4 keer 210/7 gaan geven omdat ze zeggen dat er niet meer dan 10 uur tussen mag zitten sochtens moet ik haar ook vaak wakker maken als ze 210/7 krijgt moet er dan langer dan 4 uur tussen zitten of gewoon 4 uur groetjes jacqueline
Hoi, Over het algemeen gaan kindjes tussen de 4-6 maanden met een gewicht boven de 5 kg van 5 naar 4 voedingen. Maar ieder kindje is anders. Het belangrijkste is dat je kindje tevreden is en goed groeit. Beneden de 4 maanden kan je erop letten dat er niet meer dan 10-12 uur tussen 2 voedingen zit. Verder kun je gewoon even kijken hoe het gaat. 4 x 200 ml of 235 ml is prima. Groetjes Angelique
dankje wel meer dan 12 uur zit er echt niet tussen en sochtens is ze ook heel vrolijk als ik haar uit bed haal vandaag hebben we 4x 210/7 gedaan en ze dee het er goed op