Hoi dames, Vandeweek voelde ik de kleine man heel laag onderin me buik. Nou moest ik vandaag naar de vk en heb aan haar gevraagt wat het kon zijn. Ze zij dat hij dan al aan het indalen is. Het is dan wel zo dat hij daar niet blijft dat hij ook wel weer omhoog komt maar hij is zich al een het voorbereiden. Ik schrok wel een beetje want ik ben nog maar 31w moet moet nog 9w. Maar zou het missschien ook kunne beteken dat hij ierder zou kunnen komen? Het zou mij niks verbazen als hij een week of 2 weken eerder komt want roep eogelijk al van af het begin dat ik het vermoede heb dat hij eerder komt dan de datum dat ik ben uitgerekend. Klink misschien raar en stom maar ik weet niet hoe ik er aan kom. Zijn er nog meer dames waarbij de kleine rond deze periode indaalt? Gr Tam
hey meid wat toevallig ik wilde ook een topic met precies de zelfde vraag alleen wilde ik wachten tot ik thuiskwam via tel gaat het zo traag toen ik je topic las je onderwerp dan dacht ik zelfs van huhh heb ik die topic dan toch al geopend hahaha trouwens haha ik ben ook 12 feb uitgerekend ik heb ook nu erg laag drukkende krampen. Niet echt fijn dus ik lees mee
Hte is normaal dat je baby zich rond deze tijd gaat voorbereiden op het indalen. Wesley was met 33 weken ingedaald. En met elke volgende controle was hij steeds een stukje verder ingedaald. Ik ben wel met 38 weken bevallen, maar dat kwam omdat ik werd ingeleid. Anders had hij gerust nog 4 weken kunnen blijven zitten. Zegt dus helemaal niets!
is idd normaal dat ze rond deze tijd gaan indalen mijn zoontje was ook ingedaald en weer terug geschoten en daarna weer ingedaald hij is met 42 weken geboren
Het is idd erg normaal.Mijn dochter was ook met 32wkn al ingedaald en is lekker blijven zitten tot de geboorte (met 39wkn rond), maar het hoeft niet te betekenen dat de kleine eerder komt.Bij mij toevallig wel 1 weekje eerder. Misschien klopt je gevoel wel, was bij mij wel ook zo.Riep meteen,dat de kleine eerder werd geboren!En dat kwam uit, maar dat heeft dus niks met het nu al indalen te maken.Ik hoop het wel voor je, als je het erg graag wilt Succes nog de laatste weken!
Mijn eerste ook met 31/32 weken en beviel met 41+5 van dr. De tweede met 37 weken ongeveer en beviel met 41+1.
Milan was met 30 weken al ingedaald, en "pas" geboren met 39 weken + 2 dagen, dus volgens mij zegt het niet zoveel over wanneer de baby geboren gaat worden .