31w zwanger van de 3e... zwaaaaaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Holadiee, 7 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik ben direct begonnen met de fles. Ik zag me ook geen mogelijkheid om bv te geven met die 2 draken van me. Bij de 1e 2 wel geprobeerd, maar dat ging niet van een leien dakje.

2. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Zo herkenbaar allemaal!
    Hier 2 dochters: 1 van bijna 5 en 1 van 1.5 en nu ruim 30 wkn zwanger van nr 3.
    Ik plof savonds om 19.00 uitgeteld op de bank.
    Bv wil ik wel gaan geven. De 2e ruim 13 mnd gevoed, productie liep toen terug door deze zwangerschap.
    Kinderen moeten er maar aan wennen en andersom.
    Je wordt er ook handig in. Meestal combineerde ik een voeding met eet momentje van de oudste of boekje lezen - filmpje kijken.
    Voor de voeding goed controleren of alles kind veilig is ;)
    Ze moeten uiteindelijk toch leren om op hun beurt te wachten of ze nu 5 of 1.5 zijn. Mama heeft nog steeds maar 2 handen :)

3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Ik ga ook voor bv. Heb de andere twee ook 8-10mnd gegeven, dus dat zou ik voor dit kindje graag weer willen doen. En inderdaad, de andere twee vermaken zich dan maar even zelf. Bij de andere twee was ik trouwens altijd heel snel klaar met voeden (die dronken max 15 min), dus daar hoop ik nu weer op.

4. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Ik geef de derde van drie weken ook weer borstvoeding. De andere zijn 4 en 2. Ja het is even zoeken hoe het moet, maar bedenk wel dat de eerste weken van borstvoeding geven het zwaarste zijn. Het wordt steeds makkelijker! En dan is het juist ook heel makkelijk, je hoeft niets mee te nemen, op te warmen etc :).

Deel Deze Pagina