hoi het zit me niet lekker sinds ik met de pil gestop ben vorig jaar aug heb ik een regelmatige cyclus gehad van 30 dg. hebm ijn eisprong duidelijk gevoeld met krampjes 5 dagen erna ben ik erg misselijk geweest maagzuur steekjes en overgeven... de dagen erna steeds hoofdpijn, onderrugpijn, misselijk, duizelig (neerval momenten zo'n raar orientatie gevoel) soort vlinders in mijn buik enz en ook wit slijm veel meer als anders. deze klachten hielden aan en zijn er nog steeds. op dag 30 kreeg ik bruine afscheiding en soms paar druppels bloed maar dan echt anders dan normaal veel slijm erbij, opdag 35 bloedverlies gehad maar niet zoveel als met mjn ongi de klachten hielden wel aan heb er zelfs meer bij gekregen zwaardere borsten zeg maar steviger en grotere tepels erg opgezet, jeuk aan mijn borsten, meer misselijk en ook meer steekjes in onderbuik lies, buikspierpijn, erg opgezette buik kan mijn broeken bijnaniet meer dicht. en als ik bepaalde dingen ruik erg misselijk en geen honger meer ook maagzuur erger geworden en kan snachts maar op 1 kant slapen, slechte stoelgang en heb een kortlontje qua humeur af en toe. maar ik test steeds negatief ben nu ruim 2wk overtijd wat moet ik hier nu mee?? mijn geveold zegt dat mijn lichaam anders is en ik voel vanalles wat ik niet ken want dit is de eerste maar de testen geven steeds negatief? heb naar de verloskundige gebeld een intake gehad en vandaag kreeg ik de echo maar heb een uitwendige echo gehad en ik ben nu 7 wk en 3 dagen dus weet niet of je er wat op kan zien maar hoor allemaal verhalen dat i keigenlijk een inwendige had moeten hebben. maar die heb i kniet gehad nu moet ik dus weer afwachten tot volgende week en dan nog een keer testen snap er niets meer van mijn lichaam geeft aan dat ik zwanger ben door de symtomen maar ik test de meeste tijd negatief en de vk heeft ook geen inwendige echo gemaakt weet niet wat ik hier mee moet? IK WIL WETEN WAAR IK AAN TOE BEN DAN KAN IK VERDER geef mij aub advies wat ik moet doen ik weet t niet meer heb dan liever dat ik wel of niet zwanger ben dan dit __________________
ooo en uit mijn tepels komt vocht is soms doorzichtig en soms wit heel klein beetje als je er in knijpt. mag je er eigelijk wel in knijpen of niet kan dat kwaad? en wat is het?
Hallo Pjpj. Als ik al je verschijnselen lees zou ik inderdaad denken zwanger. Maar de testen geven negatief aan. Soms kan je lichaam je echt voor de gek houden. En de verschijnselen geven van zwanger maar dat je dat niet bent, oftewel schijn zwanger. Wat je zou kunnen doen is via je huisarts je HCG laten bepalen. Als dat in je lichaam zit, ben je zwanger. Is dat niet aantoonbaar in je bloed ben je niet zwanger. Succes. Groetjes Ineke.