oke, iets heel stoms maar goed.... Beide onze namen beginnen toevallig met een m. Maar nog toevalliger is dat de naam van onze dochter ook met een m. begint, grappig natuurlijk. Tis echt puur toeval, deze naam had ik al eens gehoord voor ik uberhaupt mijn man kende, ik heb die altijd onthouden en hij vond hem meteen leuk. Voor een jongen hadden we een hele andere begin letter. Nu wordt er wel eens gegrapt door mensen dat onze tweede ook een m. moet krijgen als voorletter, dat vind ik niet erg en tis wel grappig natuurlijk. Maar er zijn zelfs mensen die bloedserieus zeggen dat het zielig is wanneer die een andere voorletter krijgt, dat hij/zij zich dan buitengesloten voelt WTF tis maar een voorletter hoor!! We hebben hele andere namen dan die met een m. beginnen, want een leuke naam met een m. zijn we gewoon niet tegengekomen. Dit is toch onzin of niet???
Ja, hartstikke onzin naar mijn idee! Je vindt een naam mooi of niet en je liefde voor je kids is onvoorwaardelijk en totaal niet afhankelijk van een naam of beginletter. Kijk leuk en grappig is het misschien wel allemaal M-en, maar als je geen namen tegenkomt die je leuk vindt die toevallig ook beginnen met een M en wel genoeg anderen; prima toch? Gewoon lekker niets van aantrekken dus
bizar. dat mensen zich daar druk over maken... mijn meisje begint met mijn voorletter, mijn zoontje die op komst is, met die van zn vader, wat ook toeval is! maar ook wel heel leuk
Nou waar mensen zich druk om kunnen maken.... Nee hoor gewoon de naam geven die jullie mooi vinden, of deze nu wel of niet met een M begint!
Ach dat is hier ook een beetje geweest door sommige mensen... Mijn vriend begint met een E onze dochter ook en heeft de zelfde eindletter als mijn naam... Nu zeiden er verschillende mensen: oh deze moet dan met een k beginnen (mijn naam begint met een k) en ook wat letters van je vriend erin... Oh en ik weet nog wel een sugestie.... Ehuummm want????? Wij kiezen toch een naam die bij ons past en niet zo zeer bewust om iets in elkaar te knutselen.. Of iets wat een ander mooi vind.. Nee hoor niks zieligs aan als jullie kleintje een andere voorletter krijgt! Het gaat er toch om dat jullie een naam kiezen die bij jullie past.. En of dat nu met een m, e, k, l, s, p of wat dan ook is maakt toch niet uit!
Dat is idd onzin.. De verlos maakte laatst een grapje. Onze namen beginnen allebij met een R en de jongens eindigen met de letter S.. En toen zei ze "nou dan moet dit kindje ook maar met een S eindigen..haha Waarop ik heel serieus zei dat als het jongen is dat ook op een S eindigd. Bij ons is het ook puur toeval! We zullen na de bevalling vast wel van mensen commentaar krijgen..haha Boeien!
nee ik vind een grapje ook niet erg hoor. Maar echt zeggen dat ons tweede kindje zich straks buitengesloten voelt vind ik echt niet grappig meer..
Gewoon gaan voor de naam die jullie zelf voor de kleine uitzoeken/ tegenkomen ongeacht wat de voorletter is. Volgens mij kun je een kindje niet buitensluiten met een andere voorletter.