Hallo, Ik weet dus vandaag 5 dagen dat ik zwanger ben. Vandaag zou mn NOD zijn, nu werd ik zondag nacht om 5 uur wakker. Had mega steken in mn buik, heb een uur wakker gelegen van de pijn. Maandag had ik weer nergens last van, bij afvegen alleen wat heel licht rood. Maar vandaag (net) kreeg ik hele erge steken (zware ongi-krampen), kreeg het opeens ook heel warm, dacht even dat ik van mn stokje ging, kreeg ook kotsneigingen. En nu gaat het weer goed. Blijf alleen soort steekjes links en rechts onderin houden en boven schaamstreek. Vind het best wel eng. Aangezien ik afgelopen dagen ook heel licht bloed bij afvegen heb, maar niet in mn slipje ofzo. Moet ik contact opnemen met mn VK of is het oke?!
Ik had eigenlijk begin van de dag nergens last van. Ik had een tampon ingedaan omdat ik het niet echt vertrouwde. Toen ik mn tampon indeed kwam ie tegen mn bmm aan en toen begon eigenlijk die erge pijn enzo. Toen ik na 2 uur mn tampon eruit haalde was ie bebloed, zag alleen niet of het helder rood of bruin bloed was. Deed voor de zekerheid nog maar een tampon in. Deze was na paar uur minder bebloed. Nu heb ik sinds half 6 een onderbroek met maanverband in, maar hier zie ik niks in, alleen een donkere veeg?! Bij afvegen wat licht rood/rozig. Blijf wel die vervelende trek krampen onderin mn buik houden. Dit verhaal + het verhaal hierboven is eigenlijk het hele verhaal. Hoop dat je het nog een beetje snapt en me beetje op weg kan helpen .... ben zo onzeker!