Hahaha nee, mijn hoofd zit al zo vol. En daarnaast heb ik echt nog steeds last van geheugenverlies, dus dan zou ik het elke dag opnieuw moeten uitrekenen
Er is iemand met een banner... dochter is 2 jaar, 9 maanden en 10 dagen. Gecorrigeerde leeftijd 2 jaar 8 maanden en nog iets. Ofzo. Kwam neer op nog geen 5 weken. Daar irriteer ik me mateloos aan.
Heel irritant ja. Als ik in een openingspost ook zoiets lees, reageer ik ook niet. Echt te veel moeite om uit te rekenen
Ik moet ook zeggen dat voordat ik zelf ooit zwanger was ik al die dames die .. weken zwanger waren mij ook weinig zei. Voor de leek is maanden dan ook handiger
Bij eenstig premature kinderen wordt de kalenderleeftijd in de eerste periode gecorrigeerd omdat het kind de achterstand in groei en ontwikkeling agv vroeggeboorte nog moet inhalen. Dus een baby van 5mnd, geboren met 31weken, is gecorrigeerd ong 3mnd oud. Je kijkt dan naar de ontwikkeling alsof de baby 3mnd is. Vanaf 2 jaar hoeft niet meer gecorrigeerd te worden. De ontwikkeling gaat dan ook niet meer zo snel dat 2-3mnd echt opvallen.
Vroeg ik me ook af. Ik denk prematuur kinderen ofzo alleen snap ik niet waarom dat na een jaar relevant zou zijn. Edit: Thanks @amdaa
Dat was hier na de eerste verjaardag afgelopen. Toen was ze net 1, bijna anderhalf, net anderhalf geweest en nu is ze bijna 2
Zelfs al wil je alle maanden benoemen, dan snap ik nog niet waarom je niet gewoon '3 jaar en 2 maanden' kunt zeggen, ipv 38 maanden.
Whaha. Mja als je met @Whysteria gaat strijden om likes weet je natuurlijk op voorhand al dat je gaat verliezen. Ik maak mijzelf geen enkele illusie wat dat betreft
Heb je zelf extreem prematuur geboren kinderen? Hier zie ik de gevolgen ervan dagelijks bij alle 4,en was het tot ruim 4 jaar zeker relevant.