32 maanden

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door jeshh, 4 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupke

jupke Niet meer actief

Maar met 16mnd ben je nog geen 1.5 he. Maar een jaar en 4mnd. Misschien dat je zo voor je gevoel je kindje nog wat kleiner houdt ofzo.

Ik was het overigens niet hoor. Mijn jongste is alweer bijna 26mnd..

Marchella, Blijdorp en Neilia vinden dit leuk.
  2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.152
    12.158
    113
    Bij extreme prematuriteit (24 weken bijv) vind ik het een heel ander verhaal. Zoals @Pipo30 zegt, deze kinderen hebben een achterstand die meestal niet al met 2 jaar is ingehaald. Daarom kan ik mij heel goed voorstellen dat je dan langer blijft corrigeren. (Voor ons was iedere dag al 1, wij konden en durfden niet eens in weken te denken).
    Maar bij ons zoontje die op normale termijn is geboren telde ik in maanden en halve jaren.

3. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

De enige plek waarop ik het doe is hier en dan alleen als t met die :mad:sprongen te maken heeft (geloof ik). Irl ben ik veel irritanter maar dan op andere manieren :D.

Fristi2012 vindt dit leuk.
  4. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.911
    387
    83
    Ja heel irritant als mensen dat doen! Ik zou niet eens weten hoeveel maanden mijn zoontje is. Tot 16 maanden mag je het 'legaal' in maanden zeggen vind ik maar daarna gewoon bijna anderhalf, anderhalf, ruim anderhalf, bijna 2, etc.
    Als ik met andere moeders praat over ontwikkelen zeg ik bijv, hij is bijna 2, wordt in mei 2, etc.

Deel Deze Pagina