Hallo meiden, ik ben nieuw hier! Ben met de 1e ronde bezig en begin van de week gestart met ovutesten. In het begin waren ze allemaal wit of heel licht maar sinds gister duidelijk donkerder (hebben meteen geklust De bovenste 3 testen zijn van gister. Vandaag zijn ze nog iets donkerder (zie de onderste 3 testen op de foto) is dit de piek of moet die nog komen? Ben er nog een beetje een leek in....
Nee is nog niet positief. De piek zal over denk ik over zo'n 2 dagen zijn gok ik. Nog even doortesten Eventueel 2 per dag als je de mogelijkheid hebt, dan heb je meer kans dat je je piek niet mist
de testlijn moet net zo donker, of donkerder zijn dan de controlelijn. Vind ze nog niet positief maar hij zit eraan te komen. Nog even doortesten!
Bij ovu testen moeten de streepjes minstens gelijk zijn qua kleur. Of donkerder dan je controle streep
Dank jullie wel voor de snelle reacties! Hij is inderdaad nog niet zo donker als de controlestreep dus ik zal dan inderdaad gewoon doortesten, als ik denk dat de piek er is plaats ik weer een foto
Hoi dames, net weer een test gedaan, en wat denken jullie is deze een knaller? en zo ja, wanneer kan ik dan het beste vrijen?
deze is positief Zou vanavovond en morgen zowieso vrijen. En ook doortestten vandaag einde vd middag of avond nog een keer om te kijken of de streep oploopt of terugloopt zodat je je piek niet mist! in ieder geval veeeeeel plezier
Positief!! Je ei springt nu binnen 24-48 uur en is na de eisprong nog 12 uren te bevruchten. Ik zou dus de komende 3 avonden het gezellig gaan maken met je lief. Succes!!
Oke dank voor de reacties, dan gaan we er weer tegenaan vanavond hihi. Alleen morgen moet ik de hele dag werken en 's avonds hebben we een groot feest. Ik drink normaal op zo'n gelegenheden wel een paar wijntjes.. misschien een stomme vraag maar zou dat kwaad kunnen?
Nee hoor kan geen kwaad Heb het ook altijd gedaan, het eitje is nog niet bevrucht en zelfs rond de innestelling kan het ook niet kwaad veel plezier met je feestjes!