32 uur werk- en 2 uur reistijd per dag

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Rodayna, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Rodayna: wat zuur zeg dat ze niet mee willen denken. En ook vreemd eigenlijk omdat ze eerst wel van alles hebben gedaan om je te houden en dan nu ineens niet meer zo toeschietelijk zijn. Waarschijnlijk zijn ze (zoals zo veel werkgevers) gewoon bang dat je als werkende moeder minder productief bent of iets dergelijks. Bleh!

Zou je eventueel niet gewoon minder kunnen gaan werken? Of bijvoorbeeld kortere dagen maken?

En anders misschien toch op zoek naar een andere baan? Nu kan het nog...

2. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

@Linnie, de voorwaarden had ik al doorgelezen en op zich moet dat niet het probleem worden. Thanks voor je lieve woorden.

@Lindangel; op zoek naar een andere baan sowieso. Ben al aan het rondkijken etc. had gewoon gehoopt dat ik voorlopig de huidige stabiliteit kon houden tot het kindje er is en dan verder kijken. Heb de energie niet om nu actief te solliciteren etc. en de angst dat ik afgewezen wordt omdat ik ook weer zo snel zal uitvallen door verlof etc.

Minder gaan werken is een optie. Financieel moet het ook allemaal haalbaar blijven. Ben kostwinner en dan drukt dit gewoon effe heel zwaar op mij. Zie het ff allemaal niet meer zitten. Heb ook niet echt het gevoel gesteund te worden door partner!

Deel Deze Pagina