Hoi hoi, Ik zit met een aantal vragen in mijn hoofd. Ik lees al een tijdje mee op de site maar ik dacht ik ga de vragen nu eens direct stellen. Ik heb op donderdag 31 maart een spontane miskraam gehad na 6,5 week zwanger te zijn geweest. Ik heb op de maandag erna een echo gehad en daarop was te zien dat mijn baarmoeder helemaal leeg was. Ik heb ongeveer een week gemenstrueert toen. Nu is het al 13 mei en tot op heden is er nog geen enkel teken van een komende menstruatie. Ik heb echter al meerdere zwangerschapstesten gedaan maar die waren allen negatief. ( Ik heb wel 1 week na de menstruatie meerdere malen gevreeen met mijn vriend). Nu vraag ik me af of dat normaal is? Heb ik dan geen eisprong gehad dat de menstruatie uitblijft? Het lastige is ( ook tijdens mijn zwangerschap) ik wordt niet misselijk omdat ik een gastric bypass heb ( en hierdoor geen maagzuur meer in mijn maag heb). Ik wacht wel af of er antwoorden komen. Alvast bedankt! Groetjes Marjolein
Hoihoi, Na een miskraam is je cyclus ook even van slag het kan soms wel een half jaar duren voordat je cyclus weer hersteld. Je kan eventueel even met je huisarts overleggen of je een medicijn kan krijgen dat je cyclus helpt. Soms heeft het lichaam even de tijd nodig om te herstellen! Imke