baby in beeld

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Ellen291982, Jan 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wij willen graag een pretecho laten maken. Nu hebben ze een mooie actie bij baby in beeld namelijk dat je gratis een gelachtsbepaling kan doen (normaal 30 euro) als je later een pretecho gaat maken.

Nu mijn vraag. Wie is er bij baby in beeld geweest? (liefste vestiging Zwolle) en wat waren jullie ervaringen?

2. missnanda

missnanda Bekend lid

Oct 26, 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey hoi,

Wij hebben al onze echo`s laten maken bij Baby in Beeld.
    Niet in Zwolle maar in Coevorden.
    Maar ligt me vaag iets van bij dat de dame ook de echo`s in Zwolle maakt.
    Zij komt zelf ook uit Zwolle geloof ik.
    Wij hebben het als erg prettig ervaren.
    Duidelijke uitleg en zeer mooie echo`s.
    Dit is wel het belangrijkste denk ik haha.

3. Ellen291982

idd ik zag foto's op hun site en die waren heel erg mooi. Dat is in het echt dus ook zo. Dank je voor je antwoord

Nog meer ervaringen meiden?

4. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Heyhey ik ben ook in zwolle geweest voor de geslachts echo ze zag het trouwens gelijk, en ook fijn vond ik dat ze vroeg of ze de baby al een beetje na mocht kijken. Dat heeft ze bij ons ook gedaan hun doen namelijk ook de mediche 20wkn echo dus ze kunnen het allemaal goed zien. De pretecho van 28wkn hebben we laten maken in apeldoorn bij baby in beeld was voor ons dichterbij, maar apeldoorn zat met 16wkn al vol vandaar dat we toen na zwolle zijn gegaan. Ik vond het super daar ook hele mooie echo foto's!!! Ze nemen echt de tijd voor je vind ik. In apeldoorn en nog 2 plaatsen heet het nu anders maar nog wel dezelfde apparatuur en ik zag op de foto's ook dezelfde vrouw als ik toen had met de 28wkn echo.

5. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Ik heb het even opgezocht baby visie heet het nu en dat is in apeldoorn hengelo en almelo ik weet niet of dat dichterbij 1van die maar die waren ook van baby in beeld.

6. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb mijn pretecho met 28 weken laten maken in Apeldoorn.
    Het is me goed bevallen. Heel duidelijk allemaal en mooie foto's en dvd meegekregen.

7. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ellen, ik heb met K. ook een geslachtsbepaling en pretecho laten maken bij baby in beeld in Apeldoorn.
    De foto's zijn super mooi, ze nemen de tijd voor je en de dvd is ook heel duidelijk!
    Ik raad het dus zeker aan. :D

8. Ellen291982

dank jullie wel meiden. alleen maar goede ervaringen dus

9. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

Oct 11, 2007
    552
    4
    18
    Wij zijn daar ook geweest, alleen in coevorde. Geloof inderdaad dat het dezelfde vrouw is. Deze actie hadden wij ook destijds, heb zelfs nog 2 kortingsbonnen voor een gratis dvd twv 15 euro.
    Dus als je er belang bij hebt? PB me maar!

Bij ons was er nog wel iets bij.. Ze hadden net nieuwe apparatuur (28wkn echo) en aan het einde bleek dat ze er geen dvd in had gedaan!! Balen, maar uiteindelijk is haar man flink aan de klus geweest en was het gelukkig opgeslagen op harde schijf en hebben ze de dvd naar mijn huis gestuurd. En anders mocht ik natuurlijk weerkomen, maar dan was het natuurlijk niet zo bijzonder meer!

10. cici86

cici86 Fanatiek lid

Dec 29, 2009
    1,266
    0
    0
    Germany
    ik ben in hengelo geweest , en heb een mooie dvd met veel foto's daarop meegekregen vorig jaar.

Share This Page