Nee niet van mij hoor 4 kindjes is zat Dit is de echo van mijn zusje(3e kindje) Ze is nu 17 weken en 3 dagen nu en heeft mij gevraagd om jullie mening te vragen. Ze heeft al 2 meisjes en deze echo is vanmorgen gemaakt. Onze verloskundige heeft sinds kort een echo apparaat staan,het éne moment dacht ze meisje,maar op het laatste zagen we iets van een rondje. Foto is van onderaf tussen de beentjes genomen,worden jullie hier wat wijs uit en wat denken jullie? (dat grote rondje is een 1 bil) We zijn nu zo nieuwsgierig dat we Zaterdag(zusje,ik en onze ma)een pretecho gaan laten maken. View attachment 13275
Ik heb even mijn echo erbij gepakt en ik zie bij jullie echo een licht rondje die ik op mijn echo (36 weken) heel duidelijk zie, dus ik denk een jongen!
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje Ik vind het geen duidelijke echo Allereerst zie ik twee streepjes wat duidt op een meisje Echter zie ik ook een uitstulping wat duidt op een jongetje (kan ook navelstreng zijn.) Sorry kan op basis van deze echo geen voorspelling doen.
Ik weet gewoon niet hoe ik hem moet zien...maar ik ben dan ook echt een leek hoor...qua echo foto's! Die van ons lag helemaal met zn benen wijd...dus daar zagen we duidelijk een klein piemeltje....
Ik denk een meisje, zie twee gezwollen schaamlipjes volgens mij. Hoewel de echo toch echt niet zo duidelijk is hoor dus wacht nog maar even tot zaterdag. En heel veel plezier zaterdag!!!!!
Ik vind 'm ook niet heel duidelijk, wij hebben met 17 weken een geslachtsbepaling laten doen en toen zagen we duidelijk 3 dunne streepjes, wat duidt op een meid.. maar als ik naar deze echo kijk, lijkt het er niet op.. ik denk dus een jongen.
Nou ik ben ook benieuwd hoor ... weten jullie al meer?.. Heb wel even naar de foto zitten turen Maar vind het ook lastig om te zien. Zou zeggen in eerste instantie een jongen.. maarja zoals ik meer hoor zeggen, kan ook de navelstreng zijn...
Het was dus inderdaad geen duidelijke echo foto We zijn net geweest en hebben een hele mooie echo gehad. 100 % een Jongen Mijn zusje en wij allemaal zijn zo blij!!!! Na 2 dochters een zoon voor hun
hey hey dat is een heel duidelijke echo van een knul geen twijfel meer over mogenlijk wens jullie allemaal een heel goede zwangerschap toe wat leuk dat je er zo bij betrokken word heel speciaal is dat groetjes nathalie
Wij hebben een hele hechte band samen,mijn zusje is bij de bevalling van Justin geweest en ik bij die van haar dochter
erg leuk een zoon, had ik uit de eerste foto niet gehaald, hahahaa, maar ja kon er ook geen meid uit halen. Nu is het duidelijk. Gefelciteerd met het krijgen van een zoon!