Pretecho bij babyview

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lemi, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

Ongeveer 5 weken geleden vroeg ik hier wanneer je het beste een pretecho kan laten maken en daar kwam rond de 26 weken uit. Nou heb ik 4 weken geleden Babyview gebeld en zij zeiden hetzelfde. Morgen ben ik 26 weken zwanger en dan gaan we dus een pretecho laten maken!

Nou vraag ik me af hoe lang zo'n echo ongeveer duurt en hoe jullie het vonden? We laten een 2/3/4d echo maken. Ik vind het best prijzig, dus ben benieuwd wat jullie ervan vonden. Hopelijk sta ik niet binnen 10 minuten weer buiten. En wat houdt zo'n 2/3/4d echo in? Zie je dat dan allemaal tegelijk op 1 scherm of doen ze dat apart van elkaar?

Ow ja, meten ze de baby ook nog op en vertellen ze ook nog andere dingen over de baby of dat niet?

Bedankt! Hoop dat het mooi is!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey
    wij hebben met 18 weken een echo laten maken
    en nu zaterdag met 26 weken nog een keer
    dan 3d 4d
    duurd ongeveer 30 min met foto's en dvd.
    ik vind dat ze het heel leuk doen
    en als je vragen hebt gewoon stellen hoor
    heel veel plezier :D

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik ben ook bij babyview geweest en het duurde ruim een half uur. Ze vertelde ook precies wat ze liet zien. Ik was alleen een beetje bang om vragen te stellen, omdat alles wat je zegt ook op de dvd komt, hihi.
    Veel plezier!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohja, komt dat op de dvd? Nemen ze het niet gelijk van het beeld op dan? Apart zeg haha. Heb wel een 2d echo gehad, maar dat werdt via het beeld opgenomen dus dan hoorde je onze stemmen niet.

Ga even goed nadenken over vragen hihi.

Bedankt voor jullie antw

5. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

haiii !

Ik ben donderdag ook 26 weken en ga vrijdag ook 2d/3d/4d laten doen ..dacht dat het iets van 70 euro kost.

Ze wilden het eigenlijk pas later doen, rond 30 weken, maar heb al van velen gehoord dat je met 26 weken ook alles duidelijk kan zien.

Ik ben ook wel benieuwd wat ik er van kan verwachten:D Kan niet wachten tot vrijdag !

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als je alleen een 2d echo doet met dvd en foto's is het 70 euro. Als je 3d wilt dan is het 85 zonder dvd en 100 met dvd.

En ik hoor juist van iedereen en ook van het bureau dat het rond de 26 weken mooier is, omdat eond de 30 weken je kindje al vaak verstopt ligt achter de armpjes

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat ze doen is het eerst in 2d laten zien..zo zoeken ze en zodra ze het kindje mooi in beeld hebben zetten ze het over na 3d.
    zo kijk je dan je kindje van dat hoek tot je van een ander hoek 'moet' gaan kijken weer dan schakelen ze het weer naar 2d.
    het geluid nemen ze gewoon op.

heb nooit gesnapt wat 4d is trouwens.

8. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

4d is volgens mij gewoon het filmpje.

Tegen mij zeiden ze dus dat ik beter met 29 weken langs kon komen ..maarja straks mislukt die weer, omdat het kind dan al weer groter is en het misschien weer te groot is op beeld..daarom doe ik het liever met 26 weken en ander kan het altijd nog met 30 weken:)

Prijzen varieren denk ik.
    Waar ik de pretecho ga doen, betaal ik nog geen 70 euro voor 2d, 3d en 4d met dvd en foto's..

Ik ga de echo in domburg doen.
    Zie: www.pretechozeeland.nl :)

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    De prijzen die ik noemde zijn over het bureau waar ik dit topic over startte, babyview

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik ga woensdag en ben dan bijna 28 weken. Mij werd die termijn geadviseerd omdat ik dus graag mooie foto's van het gezichtje wou en je dan al wat babyvet ziet enzo.. heb er zin in!

veel plezier morgen!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Om diezelfde rede (babyvet) werd mij 26 weken aangeraden. Wil ook graag het gezichtje zien en dan was 26 weken beter hoorde ik hier en van bebyview. Je weet t toch nooit, als ze eigenwijs zijn gaan ze toch wel lekker met de handjes voor het gezichie zwaaien hihi

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    gek eigenlijk dat ze daar over dus verschillen van mening want toen ik belde was ik bijna 26 week.. nou ja maakt niks uit hoor want ik heb vorige keer één gehad met 19 week en 30 week en dat was ook super mooi! dus genieten doen we sowieso wel toch?

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja is inderdaad wel een beetje gek, maar ja hihi. Als de kleine te mager is naar mn zin dan ga ik nog wel een keertje terug ;)

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben helemaal tevreden over babyview!! Vond het fantastisch... duurde een uur, alles op DVD, veel foto's meegekregen en veel uitleg gehad. Als ik weer zwanger ben, gaan we daar zeker weer een pretecho laten maken! Ik was trouwens 28 weken zwanger, zowel in het zh als bij babyview zeiden ze dat dat de mooiste termijn was.

15. Veel plezier vandaag met de 3D echo. Ik heb de 2D echo ook bij Babyview laten doen, duurde toen zo'n 20 minuten. Ook voor de 3D heb ik weer een afspraak gemaakt bij Babyview, wanneer ik 27 weken ben. Vanaf 25 tot 28 weken is het het mooist, heb ik me laten vertellen. Nichtje heeft met 30 weken een echo laten maken, was ook nog prima te zien. Toch hoor je allemaal verschillende verhalen.

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vanavond is het zo ver!

Alleen kwam mn vriend gister avond (21:45) thuis uit zijn werk en toen vertelde hij dat er WEER 2 zieken zijn en dat hij niet wist of hij op tijd bij de echo kan zijn :(. Hij zou vandaag dubbel zo hard (kan bijna niet harder:() zou werken en zijn best doet om op tijd te zijn. Ik zou het echt heel erg vinden als hij er niet bij is. Mn moeder gaat wel mee, maar ja het is toch ONS kindje. Hopelijk lukt t hem om erbij te zijn.

Ik hoop maar dat de kleine goed te zien is, want word een beetje onzeker van al die wisselende verhalen over wanneer het t mooist is haha. Ach ja, als het niet te zien is mag je terug komen en als ik nog een keer later wil dan kan dat misschien nog wel. Al zei die vrouw wel dat heel september al vol zit verder! Ik belde namelijk om te vragen of ik misschien ietsje later kon komen, maar dat kon dus niet. Ook wel logisch, maar viel te proberen;). Het is van 20:00 tot 20:45 zei ze. Spannendddddddddd

Ohja, je hebt ook van die pakketten en dan kan je een 2d en een 2/3/4d echo laten maken. Zijn die dan apart van elkaar of doen ze die dan meteen allebei maar op een aparte dvd?? Weet nog niet zo goed wat ik nou zal doen.

Kuss:)

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wij hebben bij beide zwangerschappen een 3d/4d echo laten maken bij babyvieuw.
    Allebei de zwangerschappen 29 weken, en is erg mooi geworden.

Ik vind overigens wel dat ze soms dingen zeggen die niet kloppen, bij ons zei ze de laatste keer bijv dat het kindje vrij groot was en dat ik verder in de zwangerschap was, maar na een extra echo bij de gyn bleek dit helemaal niet het geval!!! Het is en blijft een niet medische echo .

veel plezier!!!

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    veel plezier vanavond! en dat gaat gewoon op 1 dvd

ik mag morgen!! heb er zin in

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het was echt super!

We hadden mazzel, want het eerste kwartier had hij geen handjes voor zn gezichie. Ze zei dat dit bijna altijd het geval is. Of 1 of 2 handjes voor het gezichtje. Alleen drukte hij wel helemaal zn snoetje in de moederkoek dus we konden niet het hele gezichtje goed zien. Maar we hebben hele mooie foto's vind ik zelf:D. Hij ligt helemaal tegen mn buikwand aan zij ze dus ze moest heel zachtjes duwen, want anders duwde ze m weg. Hij lag op dezelfde manier als bij de 20 weken echo. Netjes met zn hoofdje naar beneden. Hopelijk blijft dit zo;)

@missflower: Veel plezier morgen!

ps: kreeg 10 zwart/wit foto's en 3 kleurenfoto's mee!

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    super joh dat het een leuke echo is geworden :D
    ps over die pakketten
    die hebben wij nu ook genomen
    dan krijg je eerst 2d op dvd en foto's en daarna nog een keer terug komen voor de 3d 4d versie op dvd enzo
    wij zijn met 18 weken geweest en nu komende zaterdag voor het 2e deel van het pakket ;)

Deel Deze Pagina