32+ weken en baby draait nooit naar hoofdligging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nijntje01, 29 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hier een meisje die met 37+3 wk vanuit stuit weer is goed gaan liggen. Dit was maandag en zou dus een draaipoging krijgen maar was niet meer nodig . En woensdag weer controle echo en ze lag nog steeds goed. Afgelopen donderdag in het ziekenhuis de bevalling op gang gekomen en tijdens 5 cm ontsluiting zijn mijn vliezen gebroken en toen zei de gyn volgens mij ligt ze in stuit en toen zei ik nog nee hoor kan niet...echo gemaakt en toch was het zo..ze is in 12 uur tijd ergens terug gedraaid...maar was voor mij geen weg meer terug en moest een stuitbevalling doen.. heb er totaal vanaf 5 cm vliezen breken 2 uurtjes over gedaan en 2 persweeen was ze er :D

kleineM vindt dit leuk.
  2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!
    Lijkt me wel heel erg schrikken als je tijdens de bevalling hoort dat ze weer in stuit ligt, maar gelukkig was het een snelle bevalling :)

3. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.521
    864
    113
    Vrouw
    Baby 2 heeft altijd in stuit gelegen en zou met 36 weken gedraaid worden (proberen)
    Met 35.6 zei ik tegen mijn man hij is gedraaid het hoofdje zit niet meer hier bovenin. Volgende dag bij gyn bleek ik gelijk te hebben gekke is ik heb er niets van gevoeld en had een grote baby.

Deel Deze Pagina