Chlamydia test

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Jamie, Apr 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jamie

Jamie Lid

Jul 21, 2006
    96
    5
    8
    Hi,

Ik heb vanochtend een chlamydia test (Chlamydia Screening) thuis zelf uitgevoerd met een wattenstaaf. Ik moest 5cm diep in mijn vag. steken. Ik denk dat ik wel meer dan 10 cm erin heb gestoken. Ik moest 15 sec. ermee ronddraaien. Toen ik dat staafje eruit haalde was die bruin/rood. Later in de middag heb ik last van bruin/rood bloed verlies.
    Ik ben vandaag 8 dagen overtijd.
    Ik had alleen op NOD getest en dat was negatief. Daarna heb ik dus niet meer getest.

Zou het kunnen dat ik wel zwanger was maar doordat ik het staafje te diep had ingestoken iets binnen heb beschadigd?

Ik hoor heel graag van je.

Groet,
    Jamie

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi jamie,

Je komt met het wattestaafje niet in je baarmoeder dus als je zwanger bent heb je het vruchtje niet kunnen beschadigen.
    Waarschijnlijk heb je met het wattestaafje je baarmoedermond geraakt en daar kan het bloedverlies van daan komen. Dit kan geen kwaad ook niet voor een eventuele zwangerschap.
    Je baarmoedermond is kwetsbaarder in de zwangerschap maar misschien is het ook een beginnentje van een komende menstruatie....afwachten

Imke

Share This Page