Ik zou niet weer een naam met een S kiezen Vind Iséa wel erg mooi, nog nooit eerder gezien eigenlijk!
Allemaal prima namen, maar gezien de namen van je oudere kinderen zou ik de namen Sara(h), Sira en Saar al schrappen vanwege de beginletter S en 2 ook nog de eindletter A. Een beetje te Jut en Jul met Sophia. Zelf ben ik geen fan van de 'é'. In veel systemen kun je alleen de 'e' kwijt en dan spreek je de namen weer direct anders uit. Als het voor jullie nu de naam was, dan zou ik het me niet laten tegenhouden, maar als je ze als gelijkwaardig ziet aan de rest, dan wel. Leah is te Star Wars voor mij en die filmreeks is denk ik wel een blijvertje. Yara vind ik niet bij de namen van broer en zus passen. Die buurjongen kan verhuizen, dat zou voor mij geen bezwaar zijn. En dan blijft Elin over, past goed bij de namen van je kinderen, toch duidelijk een andere klank en met die populariteit valt het denk ik wel mee, hier wel tenminste. Ik vind je trouwens nog prima op tijd, we zijn voor onze jongste pas naar een naam op zoek gegaan toen ik bijna 30 weken zwanger was (en mijn nichtje geboren was). En we hebben toen rustig een maand de tijd genomen.
Bij Sophia en Milas verwacht ik geen Scandinavische naam (Elin) en ook geen korte naam als Saar, die vallen voor mij hier dus af. Sarah vind ik een prima naam, maar wel veel voorkomend. Sira vind ik als naam minder mooi. Iséa en Eléa vind ik op zich wel leuk, maar eigenlijk net ietsje te bijzonder en onhandig qua schrijven. Ik zou dan eerder voor Isa, Isara, Isaura, Elena of Elora ofzo gaan. Yara vind ik een leuke naam. Leah vind ik prachtig en heel goed passen bij de namen van de andere twee.
Ik vind Sophia en Milas allebei veel ‘normaler’ dan groot deel van je lijstje. Snap wel dat je i, s en a terug wilt laten komen, dat vind ik ook wel mooie gedachte. Geen a op het einde dan want dat heeft Sophia al. Namen met begin s vallen ook af.
@Jess93 wauww laatste loodjes voor jou! Spannend zeg. Hopelijk laat ze niet te lang op zich wachten. Ik ben er onder een andere naam, maar je hebt de namen van mijn oudste 2 gezien dus je weet vast wie ik ben. Ben benieuwd welke naam jullie gekozen hebben. Bedankt allemaal voor de reacties. Ik geloof dat we er uit zijn. Kreeg ineens toch sterk een gevoel bij 1 naam dat ik dacht ja die vind ik echt heel leuk. Mijn man gelukkig ook. Dus vanmorgen meteen proefdrukje besteld met de naam erop haha.
Leah: heel mooi. Stond hier op het lijstje. Elin: begint saai te worden maar weinig mis mee. Sarah: blijft altijd mooi. Komt wel vaak voor. Saar: vind ik een afkorting van Sarah. Iséa: ken ik niet maar wel mooi. Klinkt wel wat buitenlands. Sira: prachtig. Zeker doen! Yara: zelfde als bij Elin. Eléa: zelfde als bij Iséa. Ik zeg dus Leah of Sira. Als je niet wilt dat twee kinderen dezelfde voorletter hebben Leah.
Ben ook benieuwd wat het geworden is Wilde nog toevoegen dat ik echt maar één Elin ken.. En ik bedacht me nog Leila.. Maar dat is niet meer nodig want je bent er al uit