Hoe omschrijven jullie de hik bij de kleine? Ik denk dat mn baby de hik had. Het voelde als zachte regelmatige tikjes op de zelfde plek....
Ja, ik had dat ook heel vaak toen ik zwanger was van Hugo. Soms wel een paar keer per dag... je voelt dan onderin (ligt er natuurlijk aan hoe je baby ligt), regelmatig tikken, soms ging mijn buik ook op en neer! Een erg apart gevoel, maar op 't laatst werd ik er soms een beetje gek van, hoor... hetzelfde als met schoppen... op het laatst schopte Hugo soms zo hard dat het het hele erge pijn deed, steeds op dezelfde plek... AU! Gr. Niki
Hé Tanja, zo ging het bij mij gisteren ook voor het eerst hoor (tenminste het was de eerste keer dat ík het voelde ). Zachte regelmatige plopjes onderin mijn buik, duurde een minuutje of twee/drie denk ik....
Dan heb ik dat laatst ook gevoeld! Wat grappig, ik vroeg me al af wat er zo tikte? Kreeg er zelf een beetje een zeurderig gevoel van.
ik kan het beste omschrijven net als je oog heel de tijd een spiertje wat trekt.. maar dan ook wat ritmischer! dus ik denk dat je echt wel de hik gevoeld heb hoor!
Dat voel ik ook veel En dan wrijf ik een poosje over mijn buik of drink wat extra water Het helpt soms wel eens !
Bij mij is het ook regelmatig getik op een plek. Maar de baby beweegt ook vaak dus dan gaat het getik verder op een andere plek
ja inderdaad een regelmatig getik maar ik vind het wel heel snel achter elkaar gaan heel raar groetjes jane
hier soms wel eenkeer of 3-5 per dag. Mn buik gaat soms ook mee op en neer...en echt zuiplapje dus hihi