24 weken zwanger en al een hoge baarmoeder... vervelend voor m'n maag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claire1978, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!!

Heeft iemand dit ook???

Ik ben nu 24.4 weken zwanger,van m'n 3e kindje.
    Een week geleden moest ik op controle bij de verloskundige en daar voelde ze dat m'n baarmoeder op de hoogte zat van 28 weken.
    Komt vaker voor bij een 3e zwangerschap en het maakte niks uit.
    Nou, voor mij nu wel zeg! Ik voel echt duidelijk dat m'n baarmoeder/ingewanden tegen m'n maag drukt:(.
    Kan nog maar kleine beetjes eten. En nog een voorbeeld, als ik aan tafel zit kan ik niet meer normaal naar voren komen! Moet dan m'n benen uit elkaar houden, zodat m'n buik niet gaat knellen aan de bovenkant. Bukken kan ik ook al niet meer. Merk ook dat m'n maag sneller geïrriteerd is (en ik dus ook;))
    Ik weet ook wel dat het erbij hoor, maar het kan nog minimaal 10 weken duren voordat de kleine indaalt, misschien nog wel 18:$. Het is helaas niet anders.

Heeft iemand van jullie dit ook???

Groetjes Claire

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    **Steekt beide handen op**

Hier vanaf 25 weken al op zijn hoogste stand ;)

Heeeeel vervelend, maar niks aan te doen helaas! Ik heb ook sinds die tijd veel last van maagzuur (en dus ook tijdens de normale dingen en niet alleen als ik lig ;))
    En idd, moeilijk omhoog komen/draaien en benen wijd als ik bijv iets moet pakken van de grond ofzo ivm bijna pletten van mijn buik :)

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb het ook... idd ook een derde. Als ik loop gaat het wel maar als ik zit dan heb ik er ook wel last van en ik
    ben woendag 21 wk. Mn baarmoeder zit nu al 3 vingers boven mn navel en ik ben zelf ook niet zo groot. Mijn kids dalen nooit in vanwege mn bekken dus ik ka ook nog een poosje vooruit. De rennies liggen al klaar.

4. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    mn baarmoeder zit bij mij al een paar weken tot mn ribben. vandaar dat ik ook voor een groeiecho moest (het is mn eerste kindje) om te kijken of me buik nou gewoon heel erg voor loopt, of mn kindje
    maar het is bij mij dus mn kindje. kon voor de rest geen kwaad zei ze, ja alleen veel maagzuur etc. vooral s'avonds. als ik dan op de bank lig komt het zowat weer terug mn mond in, bah!

groetjes

Deel Deze Pagina