Hai Dames, Ben even benieuwd hoe vaak jullie je kleintje voelen/voelde rond deze periode. Ik voel haar sinds een weekje. Sommige dagen heel vaak, dan weer een paar dagen niet. Mijn verloskundige vertelde gisteren dat ik haar vanaf 24 weken elke dag moet voelen. Wat is jullie ervaring? Vind het zo bijzonder, dat gevoel. Groetjes,
Dit is al mijn derde zwangerschap, dus ik voel de kleine man al een tijdje. Maar het kan zijn dat ik hem een aantal dagen minimaal voel en dan lijkt het wel of ik hem de hele dag voel trappelen. Ligt er ook aan hoe hij ligt denk ik.
Dat had ik ook rond 20 weken, de ene dag voelde ik de kleine meer en sterker dan de andere dag. Sinds een week vraag ik me wel eens af of er zoiets bestaat als teveel bewegen. LOL... Ze is echt super actief nu de hele dag door, maar dat is dus pas sinds een weekje ofzo misschien iets langer.
Ik voel de kleine in princiepe elke dag wel vaak pas savonds op bed. En soms voel ik dr naar mijn idee te lang niet en dan denk ik altijd... kom op , schop ff dan kan ik rustig slapen mn vriend heeft dr ook al 2x gevoeld, maar de meeste schopjes zijn nog te zacht voor hem. ben nu 21 weken
Mijn vk zegt weer dat ik r na 30 weken elke dag moet voelen... maar rond die periode voelde ik haar elke dag maar ook de ene dag meer dan de andere...nu nog...ik voel r wel gewoon elke dag en zeker wel 10 keer maar de ene keer gewoon wat zachter dan de andere keer..
Als ik een uurtje niks voel isdat lang.. dat is al een weekje zo of dus iets langer. Zal wel een bijzonder geval zijn dan als ik dat zo lees.
Ik voel hem/haar elke dag wel een paar keer inderdaad meer als je even rustig zit of in bed lig, de schopjes zijn nog te zacht dat me vriend ze voelt dus die moet nog even geduld hebben.
Vanaf 17 weken en 4 dagen voelde ik de kleine elke keer maar niet super vaak. Sinds 19 weken voel ik elke dag wel wat en de laatste 3 dagen heel geregeld over de dag en mijn man heeft gisterenavond de kleine gevoeld en vanmorgen weer echt zo gaaF!!!
Grappig mammie1982, we zijn precies even lang zwanger Ik voel de kleine vanaf halverwege de 18e week en het wordt steeds sterker. Maar ik heb in week 19 een paar dagen gehad dat ik 'm amper/niet voelde. Sinds een paar dagen is het weer terug maar vandaag heb ik 'm nog weer helemaal niet gevoeld. Gaat af en aan dus hier
Ik voel hem elke dag een paar keer - wanneer ik even rustig ga zitten. Mijn zoon voelde ik letterlijk ieder uur! Deze niet, maar nu ligt de placenta voor en toen achter, dat maakt ook uit.
ik voelde het vanaf week 16. Toen af en toe in de week. Rond 19 week elke dag. Nu sinds een dag of 5 echt heel weinig. Vind het niet zo'n prettig idee, omdat het al veel meer is geweest. maar als ik dan weer even een schop krijg na zoveel uur, ben ik wel weer even gerustgesteld
volgens mij hoef je hem/haar op die termijn ook niet elke dag te voelen..omdat ze nog volop kan draaien enzo....En volgens mij )bij mij dan) ligt het er ook aan hoe druk je in de weer ben...als ik druk ben, veel doe dan lijkt het alsof ik haar minder voel..en dagen dat ik vrij weinig doe dan is ze niet te houden zo druk...nu voornamelijk s nachts...fijn voor je nachtrust hahhaha..
Wordt er niet wakker van nog, maar had vannacht een slapeloze nacht en toen viel het me op dat ik veel schopjes voelde. Meer dan overdag