Zijn dit nou weeen? Bellen of niet?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Yupgup, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Gisteravond om 23.00 gaan slapen, werd vannacht 00.30 wakker door een plasgevoel. Ik druk mezelf op in bed en plens, onderbroek nat. Twijfelde nog of ik in mn broek had geplast maar heb nu een paar maandverbandjes vol dus dat zit wel snor, vliezen zijn gebroken!

Nu vraag ik me alleen af wanneer ik zal bellen met de vk.
    Sinds breken vliezen om 0.30 al menstruatiekramp. Heb twee paracetamol genomen want wilde nog slapen, wat natuurlijk niet lukte. Toen ik de kramp begon te timen om 1.51 kwamen ze om de 7 a 8 minuten. Om 2.23 werd dat 5 a 6 minuten en nu sinds 3.17 om de 4 a 5 min. Vind het lastig te zeggen of ze een minuut duren, denk het wel, minimaal 45 sec. In principe mag ik bellen. Maar vind ze niet vervelender dan menstruatiekrampen dus vraag me af of ik de vk niet lastigval hiermee... Bedoel, kan nog prima praten enzo, heb vriendlief ook nog maar niet wakker gemaakt en kijk lekker ff tv.

Zou het door de paracetamol komen dat ze zo draaglijk zijn of is er nog geen reden tot bellen denken jullie? Pas als het echt pijnlijk wordt?

Het is onze eerste beeb.

Alvast bedankt!

2. Ashk

Ashk Lid

18 apr 2012
    41
    0
    0
    Gelderland
    Owh! Heb je uiteindelijk nog gebeld? Ik hoop het, wie zit er nou midden in de nacht op het forum ;). Ik ben benieuwd hoe het is gegaan. Maar ik zou het ook niet weten wanneer het echt is. Vraag ik me bij elke kramp af die wat vervelender is dan degene daarvoor ;). Maar als je vliezen ook zijn gebroken... Zou ik toch wel gaan bellen ;)

Mocht het geen vals alarm zijn, veel succes! :D

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Niet meer gebeld, ben in bed gaan liggen (was doodop, slaap al week niet/slecht) en half doezelend de tijd doorgekomen. Nu weer aan t timen en deze,doen meeeer zeer, elke 3/4 min. Auw! Dat is een wee!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Je zult dan nu ook wel echt gebeld hebben :) Succes met bevallen!

5. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Wat spannend!!! Succes met bevallen, het is zo mooi!!

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Veel succes!!! :D

7. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432