32 weken in stuit, nog gedraait voor de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Polletjepiek, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Baby 32 weken(2e kind) in stuit, is hij/zij nog gedraait voor de bevalling?

1. Ja, is uiteindelijk uit zichzelf goed gaan liggen (wanneer dan?)

2. Ja, maar is gedraait door een versie(draaipoging gyn) wanneer was dat dan? en hoe ging dat?

3. Nee, is niet meer gedraait.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. liesbethdekuijp

liesbethdekuijp Nieuw lid

30 apr 2012
    4
    0
    0
    Sliedrecht
    Mijn dochtertje lag tot de 32 weken in stuit met een lage placenta.
    Is gedraaid en de placenta is omhoog gegroeid. Uiteindelijk natuurlijke bevalling gehad.

2. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze dochter is nog gedraaid rond die periode, dus het kan zeker!

3. Vlinder1986

Vlinder1986 Actief lid

25 mei 2011
    128
    0
    0
    Coach
    Noord-Brabant
    Hier met 34 weken 's nachts gedraaid. Duurde lang en deed best veel pijn. Ik dacht eigenlijk dat de bevalling in ging zetten... maar gelukkig zakte dat weg en ben ik weer in slaap gevallen :)

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Meneer hier heeft de hele zwangerschap in stuit gelegen, ook de uitwendige versie met 37 weken deed 'm niet draaien...is geboren met precies 38 weken middels een keizersnee.

5. Hester

Hester Niet meer actief

Onze tweede lag tot die tijd gewoon goed, was zelfs met zijn hoofd al ingedaald, maar bij 32 weken o.i.d. draaide hij zich ineens om en lag vanaf dat moment in stuit - hij is niet meer gedraaid. Was ook geen ruimte voor (halve baarmoeder) dus een keizersnede gehad.

6. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    met 36 weken was me ventje uit zichzelf gedraait

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik kan geen 2x antwoorde..
    De oudste is niet meer gedraaid.
    De jongste is nog wel gedraaid maar geen idee wanneer...niks gevoels kwamen we pas achter vlak voor de ks..

8. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Onze zoon is de hele rit in stuit blijven liggen. Uiteindelijk gekozen voor een geplande keizersnede en geen spijt van gehad.
    Dochter lag ook een tijd in stuit, draaide uiteindelijk met ik geloof 36 weken en is via de natuurlijke weg geboren.

9. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    mijn zoon lag ook in stuiligging en is niet meer gedraaid. Ik heb gerobeerd te laten draaien maar mislukt zou het overigens nooooit meer doen:$. (draaien tot dwarsligging maar floepte bij het verder duwen terug in stuit;)). Ik heb gekozen voor een keizersnede maar ik zal de volgende keer (als er een nummer 3 komt) kiezen voor een stuitbevalling!

10. Jinne

Jinne Lid

7 jan 2010
    13
    0
    1
    Nijmegen
    Met 36+2 een draaipoging gehad door 2 versiedeskundigen. Eerst een uitgebreide echo om te checken of de versie kon doorgaan en daarna de poging. Het viel 100% mee. Baby is eerst op haar zij gedraaid en toen hebben ze haar met z'n tweeen heel voorzichtig gedraaid (koprol). Binnen 5 minuten was t gepiept! Haar hartslag was niet eens gedaald o.i.d. Het deed nagenoeg geen pijn. Ik zou het zo weer doen en iedereen aanraden!
    We waren eerst wat twijfelachtig om het te laten doen, maar na verschillende heel positieve verhalen hebben we het toch gedaan en nu dus superblij met het resultaat!
    Jinne

Deel Deze Pagina