32 weken, kindje overleden in buik. Wat nu?!

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Luvv, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    O meid wat erg :(
    Tranen in mijn ogen.
    Wat een verdriet zullen jullie hebben.
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

2. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Wat een verschrikkelijk bericht!
    Heel veel sterkte gewenst bij alles!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    525
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heel veel sterkte toegewenst! Dit is verschrikkelijk nieuws, niemand zou dit moeten doormaken!
    Blijf vooral praten! Neem de tijd voor de rouwverwerking.
    Wij hebben 30 mei afscheid genomen van ons zoontje Yannick*, wij hebben een herinneringskaart gemaakt en deze aan familie en vrienden gestuurd. Door de verpleging zijn er foto's van hem gemaakt, die zijn ons zeer dierbaar.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Poeh jeetje Luvv, schrik echt enorm van je berichtje.
    Word er gewoon akelig van.
    Hoe kan dit nu? Je zegt net zelf een week geleden nog een goede groeiecho en nu dit nieuws.
    Pfffff.... heb er gewoon geen woorden voor, heel veel sterkte lieverd.

5. Nicklebackk

19 dec 2011
    73
    0
    0
    Huishouder
    Brabant
    Ten eerste gecondoleert met het vreselijke verlies.
    Wij zijn ook onze dochter kwijtgeraakt ( 38 weken zwangerschap ) en het was vreselijk. Wij hadden geen geboorte kaartjes, alleen bidprentjes etc. Wij hebben alles door de Dela laten doen, wel alles zelf uitgezocht, maar hun regelde alles.

6. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Wat verschrikkelijk, ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en neem de tijd om alles goed te verwerken.
    Erg fijn dat er al hulp is aangeboden hier.
    :(

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje heftig . Heel veel sterkte

Wij hebben twee dezelfde knuffels gekocht. een kleine en een grote.Kleine is mee gegaan in het kistje, met de grote slaapt mijn zoontje nu
    http://i47.tinypic.com/b8lp8x.jpg

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Bedankt allemaal. Ik weet niet goed hoe nu verder. Ik voel me zo verdoofd. Net of de wereld stil staat. Het is echt heel apart. Maandag word ik ingeleid. Zal een zware dag worden. Daarna de uitvaart en dan verder. Verder zonder ons meisje die o zo welkom was. Gelukkig hebben we nog een beetje afleiding van ons oudste meisje. Ik hoop dat we er dankzij haar sneller weer uitkomen. Vind t ook zo verdrietig dat zij dit moet meemaken. Ik hoop nog steeds op ooit een gezond broertje of zusje voor haar al zal ons kleine meisje natuurlijk nooit vergeten worden. Het had zo mooi kunnen zijn... HAD...... :(

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slik... hele dikke knuf...

10. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Wat vreselijk, een nachtmerrie. Heel veel sterkte met jullie verlies

11. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wat afschuwelijk. Zelf geen ervaring mee maar wil jullie wel ontzettend veel sterkte wensen met dit enorme verlies..

12. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Lieve luvv.
    Dit zou niemand mogen gebeuren , maar helaas overkomt over sommige ouders dit grote verdriet .
    wij zijn heel blij dat we , make à memory , hebben laten komen . In eerste instantie wilde we geen ,pottenkijkers( zo voelde het toen maar is absoluut niet het geval ) , maar het zijn nu de mooiste foto,s die we hebben .
    Ook ik heb een plukje haar afgeknipt en die heb ik nu na 2 jaar in een hanger laten doen .
    Wij hebben pas weken na mees zijn overlijden kaartjes beslist en laten drukken , pas toen het ,klopte, zijn we gaan versturen .
    Wij hebben veel hulp gehad van de begrafenis ondernemer die erg veel respect hand onze wensen . Blijf praten met elkaar en luister vooral naar jezelf .
    Heel erg veel sterkte voor jullie ....

Liefs Edith
    Mama van mees*&juultje

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wat vreselijk! Ontzettend verdrietig.
    Geen idee wat te zeggen, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen.

14. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee, Luvv, wat ontzettend verschrikkelijk!
    Ik weet niet wat ik moet zeggen. Hoe kan dit nu zo maar?!

Heel veel sterkte voor jullie en fijn dat hier mensen zijn die je contrete hulp kunnen bieden met de vragen waarmee jullie nu zitten.

15. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Vreselijk, heel veel sterkte!

16. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Heel veel sterkte. Het is zo oneerlijk!

17. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    wat vreselijk....:( Ik heb met een brok in mijn keel je berichtje gelezen.

Ik wil je heel erg veel sterkte en kracht toewensen...

18. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik wilde het eerst écht niet, maar op aandringen van de kinderarts heb ik ze toch gebeld. Die foto's zijn ons ontzettend dierbaar.

19. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Lieve Luvv,
    Heel veel sterkte morgen.

20. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Luvv,

wat een vreselijk bericht. Wij hebben 4 juni te horen gekregen dat ons dochtertje was overleden. Ik was toen 37 weken zwanger. Op 5 juni is Quincy* geboren.

Wij hebben ook Make a Memory laten komen. Niks moet natuurlijk, maar ik raad je écht aan alleen al even op hun site te kijken, en contact met ze op te nemen. Wij hebben vandaag hun foto's binnen gekregen, en ze zijn prachtig geworden.. Echt een waardevol aandenken aan ons kleine meisje!

Ik weet niet waar je vandaan komt, wij hadden Puur Uitvaartbegeleiding uit Nootdorp die voor ons de begrafenis van Quincy heeft verzorgd. Echt een hele vriendelijke vrouw, ze heeft ons zoveel werk uit handen genomen, kwam zelf met ideeën, echt heel fijn.

Neem een doek mee waar je je kleintje in kan leggen. Probeer haar geur te vangen.. Ik weet ook niet jullie obductie laten doen? Dat hebben wij wel gedaan. We zaten toen ook een beetje met het eerste pakje.. We hebben uiteindelijk een ziekenhuispakje als eerste aangedaan bij Quincy, omdat ze nog onderzocht ging worden. En er zou anders wondvocht op de mooie kleertjes komen. Nadat ze terug is gekomen van het onderzoek, heb ik zelf haar mooie pakje aan mogen doen.

Probeer haar zelf de keren dat het kan, haar kleertjes aan te doen..! Die ene keer tutten met haar dat het kan, pak dat momentje..

Maak foto's, heel veel foto's, ze zullen je zo dierbaar zijn...

Wij hebben bij Pipoos nog spul gekocht, waarvan je malletjes kan maken. Dat heeft het ziekenhuis 's nachts gedaan. spul in een bekertje doen ofzo, dan haar handje of voetje erin, hard laten worden, en dan kan je er later modelgips in gieten, zodat je echt een afdruk op ware grote van haar handje/voetje hebt. zó waardevol!! Ik heb nog over, zal je even een pb'tje sturen erover.

en verder.. heel veel sterkte voor de komende tijd.. het is zó moeilijk... en ik hoop dat je een voorspoedige bevalling mag hebben..

Deel Deze Pagina