32 weken, kindje overleden in buik. Wat nu?!

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Luvv, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat een vreselijk bericht (en wat lees ik hier nog veel meer nare berichten.. ongelofelijk wat sommige mensen allemaal moeten dragen in dit leven). Ik wil jullie vooral heel veel sterkte wensen en bovenop de geweldige adviezen die je hier al gekregen hebt, ook je de tip geven om wat tijd in te ruimen om ook te vieren dat je weer ouders zal worden. Hoewel het verdriet levensgroot is en overweldigend maar heel even stil staan bij het mooie van de geboorte zal je ook een mooie herinnering bieden.

Veel sterkte morgen maar natuurlijk alle dagen, weken en maanden daarna.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat vreselijk dit zeg! Ik heb er geen woorden voor.... Heel veel sterke gewenst. Wat lijkt me dit zwaar zeg.. Vind het heel erg voor jullie.

3. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Heel veel sterkte, hier zijn geen woorden voor.
    MB2005.

4. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo erg... heel veel sterkte!!!

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat een vreselijk nieuws hebben jullie te horen gekregen. Heel veel sterkte vandaag.

Er zijn al een hoop tips gegeven.
    - Waar ik heel veel troost uit haal is de mooie foto's die we hebben gemaakt van Tristan en Kyra. Stichting Make a Memory maakt gratis bij kindjes vanaf 24 weken in het ziekenhuis foto's. De foto's die ik van andere mensen heb mogen zien zijn heel erg mooi.
    - Wat is verder nog eens heb gehoord is dat er mensen een stukje gefilmd hebben van de kleine. Ik had dat (achteraf gezien) ook graag willen doen, maar heb daar nooit aan gedacht.
    - In het ziekenhuis zullen ze ook vragen om hand/voetafdrukjes te maken. Een hele mooie herinnering aan je kindje en wellicht erg mooi om in een geboorte/rouwkaartje te verwerken.
    - Schaf het boek Stille baby's aan van mevr. Vercammen. Hierin staan zoveel herkenbare verhalen van stellen die ook een kindje verloren zijn tijdens de zwangerschap. Heeft mij erg geholpen in het verdriet.
    - En het klinkt misschien erg "raar", maar probeer een beetje te genieten van de bevalling. Ik hoop dat jullie, net als wij, hele lieve en zorgzame verpleegkundige hebben die je steunen tijdens de bevalling.

Heel veel sterkte meid. Dit is het ergste wat een moeder (en vader) kan overkomen.

Mocht je nog iets willen vragen of je verhaal willen doen, mijn PB-box staat voor je open.

Dikke knuff,
    MissQ.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heel heel veel sterkte vandaag met de bevalling en de geboorte van jullie dochter. Wat een verdriet en hoe moeilijk moet dit zijn! Denk aan jullie!

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ongelooflijk wat sommige mensen voor verdriet mee moeten maken. Wat vreselijk erg voor jullie :( Ik heb geen raad voor je, maar wilde je heelveel sterkte wensen voor vandaag en alles wat er na vandaag komt.

8. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Heel veel sterkte, het leven is zo oneerlijk.

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoe gaat het met je meis?

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ze is gisteravond geboren. Het is zo onwerkelijk. Buik weg maar geen kindje om voor te zorgen. Zo oneerlijk. En ze was zo mooi en compleet en lijkt zo op haar oudere zus. Wat had ik r graag bij ons gehouden en wat had ik haar graag leren kennen. We zijn nu ontzettend moe. Er moet zoveel geregeld worden. Dingen waar je je helemaal niet mee bezig wil houden. Ik hoop dat we hier weer bovenop komen en dat er toch ooit nog een gezond broertje of zusje voor onze dochters komt.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mijn hart breekt echt van je berichtje... Wat vreselijk oneerlijk is dit. Nogmaals heeeeel veel sterkte xxxxx

12. Jel

Jel Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie *dochtertje. Maar gecondoleerd met haar verlies. Inderdaad heel oneerlijk.

Heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat jullie mooi afscheid van haar kunnen nemen.

13. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, maar helaas ook gecondoleerd met haar verlies.. dit zou niet mogen..

Heel veel sterkte de komende tijd. Ik weet helaas waar jullie doorheen gaan en moeten.. Probeer van jullie meisje te genieten..!

Hoop dat je nog iets aan de tips hebt die ik en anderen hebben geschreven..

dikke knuffel!

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat verschrikkelijk dat je van je prachtige, en zo gewenste en geliefde dochtertje afscheid hebt moeten nemen. Mijn hart gaat naar jullie uit. Heelveel sterkte en liefde gewenst. Ik hoop dat jullie door veel familie en vrienden omringd worden.

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Heel veel sterkte toegewenst met dit groot verlies.
    Het is gewoon niet eerlijk :(

16. MarianK

MarianK Lid

14 jan 2012
    13
    0
    1
    Heel veel sterkte meid!

17. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Dat maakt het verlies nog veel tastbaarder he. Meidmeid wat een enorm verlies en een groot verdriet.

Heel veel sterkte deze dagen, "geniet" nog van haar aanwezigheid en maak foto's en herinneringen. Dit kindje blijft op een bepaalde manier natuurlijk altijd bij jullie.

Misschien heb je over een tijdje ruimte voor de vraag wat er is misgegaan? Wordt ze nog onderzocht hiervoor?

Heel veel sterkte met wat er nog moet gaan komen deze dagen.

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Bedankt! We laten alles onderzoeken. Mijn bloed, placenta, navelstreng en zij wordt ook helemaal onderzocht. Dit wil je nooit weer dus als er iets is waar we bij een evt volgende zwangerschap rekening mee moeten houden wil je dat wel weten.

19. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    heel veel sterkte!!

20. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Lijkt mij ook hoor, pfff, ik hoop bijna dat er iets uitkomt, zodat je er iets aan kan doen. Maar misschien ook weer niet want dan had je er ook nu iets aan kunnen doen als je het had geweten natuurlijk. Tja.

Deel Deze Pagina