Zwanger nu gelijk vk bellen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door leutjj, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Ben er gisteren achter gekomen dat ik zwager ben van de tweede.
    Ik geef aan onze dochter bv (ze is nu 9 maand). Al die tijd ben ik nog niet ongesteld geweest maar een gevoel zei me dat ik test moest doen.

Maar wat nu. Omdat we niet weten hoe lang. Nu verloskundige bellen om zo snel mogelijk een echo te maken of?

Kon het niet geloven dus paar testen gedaan ook overdag en vanmorgen nog. Ze zijn allemaal positie (tweede streepje wel licht maar duidelijk te zien).
    We zijn wat in schok en moeten het even laten bezinken. Maar zijn ook zo blij!

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Als je niet zeker weet hoe lang je al zwanger bent zou ik wel zsm een afspraak maken.
    Weet je het wel precies, dan kun je het rustig even laten bezinken. Meeste verloskundigen maken toch pas een echo met 7/8 weken.

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik zou inderdaad de verloskundige bellen.

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd!
    Je kan nog een clear blue halen met weekindicatie ;)
    Maar ik zou gewoon bellen en de situatie uitleggen. Misschien ben je net 4 weken zwanger, wie weet ben je al 8 weken. Dat kun je alleen aan de hand van een echo bepalen.

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Clearblue doet ook alleen maar iets zinnigs melden als je nog niet zo lang zwanger bent. 4+ is volgens mij de maximale waarde of zo, geloof ik?

Ik zou gewoon gelijk bellen.

6. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Clear blue met indicator geeft aan: 1-2 weken, 2-3 weken en 3+
    Het kan je een indicatie geven, maar ik denk dat je toch het beste de vk kan bellen en een echo laat maken.

7. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Zou ook maar z.s.m de vlos bellen! Misschien ben je al veel verder dan je verwacht.

Deel Deze Pagina