32 weken, pijn onderin ±O

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daantje889, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje889

22 okt 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb even jullie ervaring nodig, al is dit mijn 3e zwangerschap haha ik kan me dit gevoel niet meer herinneren...

Mijn placenta ligt aan de voorzijde, kleine uk lag de laatste 3 echo´s met het hoofdje naar onder, en als ik me niet heel sterk vergis is ze al ingedaald..

MAAR!!!

als ik rustig ben, voel ik sinds vanmorgen echt hele gemene plopjes recht in mijn vagina..baarmoedermond, geen idee..
    alsof er elastiekjes van binnen tegen mijn bmm aankletsen, ook de bewegingen doen gemeen pijn precies achter mijn schaambot..
    dit gaat niet gepaard met harde buiken en kan er ook geen bandenpijn van maken..

eerder alsof ik 2cm ontsluiting heb, en ze probeerd met een nagel een krab te maken in de vliezen om eruit te kunnen hahaha

wie hekent dit....

2. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Tijdens en na het indalen had ik dit ook. Ik denk dat het veroorzaakt wordt door de beweging van het hoofdje onderin je bekken!

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ja, dat is echt indalen.
    Hier nog een dwarsligger nu, maar ik zei bij de vorige zwangerschappen altijd tegen mijn man: 'het is net alsof hij een hand naar buiten probeert te steken, zo van Hallooo, hier ben ik!'
    Erg pijnlijk idd.

4. daantje889

22 okt 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reactie´s!

Het is af en toe wat hé hihi, allemaal die dingetjes, soms zou je thuis gewoon zelf een echo apparaat moeten hebben, en zelf elke dag een controle moeten kunnen doen

5. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier ook steeds steekjes. Vorige keer lag hij/zij al wel beetje in de bekken maar niet vast ofzo. Sinds die controle dus steekjes, ook zn drukkend gevoel en kan niet meer op bepaalde manier zitten want heb dan het geval dat de baby klem zit hihi. Krijg dan vaak ook wel een stomp of schop haha

Deel Deze Pagina