Fietwordtmama, toen ik 27 weken was en nog aan het werk was had ik ook geen moeite met mijn daginvulling.. Ik heb ook een kleine van bijna 2, dus wat dat betreft genoeg te doen. Maar als je echt thuis zit is het anders hoor, de dagen gaan dan een stuk langzamer en die vrije tijd ben je snel aan gewend!!! Riantje, wat jammer dat het thuis niet kan, maar aan de andere kant ben je in het ziekenhuis wel direct op de goede plek als het nodig mocht zijn. Een infuus doet zeer, maar tijdens de weeën valt dat wel mee. Ik kreeg bij mijn zoon na 20 uur weeën een infuus omdat het niet genoeg doorzette (weeënopwekkers) en dit is het minst pijnlijke infuus ooit geweest Ik was alleen maar blij dat het eindelijk echt ging beginnen en ik snel mijn kindje vast kon houden zodra het werkte.
Infuus inbrengen ben ik ook niet bang voor Maar eerder dat ik voor mijn gevoel me beweegings vrijhijd kwijt ben En ja twijfelde erg thuis of zh En die beslising is nu voor me gemaakt tog ook wel is fijn Nu af wachten waneer ze zich aan dient
Ja dat is inderdaad wel weer een voordeel!! Ik ga thuis bevallen, maar moet zeggen dat ik nog twijfels heb, vind het best eng. Mijn zoontje kreeg ik er niet uit, die had ik er alleen ook echt nooit uit gekregen hoor!! Dan had ik met persweeën naar het ziekenhuis gemoeten, nu was ik er gelukkig al omdat ik op 7 cm ontsluiting bleef hangen en al 20 uur gebroken vliezen had. Maar toch ga ik het proberen, ik probeer gewoon het vertrouwen in de vk te hebben en dan komt het vast wel goed.. Al ben je in het ziekenhuis natuurlijk wel direct op de goede plek haha!!