Ik zit met een vraag. Ik ben inmiddels 32 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb sinds een dag of 3 het idee dat ik ons hummeltje minder voel. Zie mijn buik wel bewegen af en toe, maar voel het stukken minder. Heb met 30 weken de VK ook gebeld omdat ik dacht minder leven te voelen. Is ze langs geweest hartje geluisterd, en naar zkh geweest voor ctg. Alles was toen goed. Weet nu dus niet zo goed wat ik moet doen. Wil ook niet elke x voor elke kleinigheid bellen. Weet 1 van jullie of het misschien normaal is dat je op den duur je kindje wat minder gaat voelen omdat het gewoon minder ruimte heeft misschien? Weet echt even niet wat ik moet doen. Ben ook nog de hele avond alleen thuis. Manlief is naar concert van Rammstein .
het is normaal als je je kindje minder voelt, had ik laatst ook, heb toen ook een CTG gehad, was ook allemaal netjes, ze zeggen dat je je kindje ong 10 x moet voelen op een dag! en natuurlijk krijgt het kindje minder ruimte om te bewegen. en toch als je je druk maakt, gewoon bellen hoor ik weet dat ik zelf dat ook niet fijn vind om snel te bellen, maar gewoon doen hoor! daar zijn ze ten slotte voor!
Ik denk dat ik vanavond nog maar even afwacht. Zit nu natuurlijk ook alleen en ga dan lopen piekeren. Vind het gewoon zo knullg om nu in het weekend te bellen. Alles zal wel gewoon goed zijn. Hopelijk laat hij zich vanavond nog even een keertje flink voelen.
Baby: Je kindje gaat nu zo zoetjes aan de houding aannemen waarin het geboren gaat worden. De ruimte in je baarmoeder wordt steeds minder waardoor de "speelperiode" nu wel ten einde is. Dit stukje staat er op mijn website beschreven bij de weken dat ik nu zwanger ben (31 weken en 4 dagen)... het komt gewoon doordat je dus minder ruimte in je baarmoeder hebt, waardoor je de bewegingen ook minder zult voelen... geen zorgen maken dus! Maar vooral de vk bellen als je je wel zorgen maakt hoor... maar het is dus heel normaal Succes!
nee vooral geen zorgen maken... ik heb dit een paar weken geleden ook gehad maar een paar dagen later was er weer volop aktie in mijn buik maar snap je wel je maakt je druk had ik ook hoor niks om voor te schamen.. en gewoon bellen als je t niet vertrouwt.!! x lovely