hallo ons kindje heeft heel vaak de hik in me buik, echt vaak, zoiezo iedere dag, en ooit wel 2 tot 3 x per dag. herkennen jullie ook dat gevoel dat ze de hik hebben?
Ons meisje heeft ook heel vaak de hik. Gyn. zei dat het juist erg goed is en waarschijnlijk een gulzige meid. Ze verlikt zich gewoon in het vruchtwater, je weet in ieder geval nu dat die reflex ook goed werkt. Gerustellend toch?
Mijn beeb heeft ook vaak de hik. Althans, ik voel zo'n 5 x per dag een ritmisch getik ter hoogte van zijn hoofdje. Dat houdt dan zo'n 5 á 10 minuten aan en dan stopt het weer. Ik neem aan dat dat de hik is, toch?! Het staat bij mij op het lijstje om te bespreken met de verloskundige, want ik ben ook wel benieuwd of 5x per dag de hik niet een beetje teveel van het goede is...
ja idd zo voelt het ong wel ja! ik wilde het de eerst volgende keer ok aan mijn VK vragen, maar denk tog dat het wel normaal is, maargoed beter vragen als twijfelen, dus ik vraag het ook hoor!
Het zijn echt van die schokjes, ik voel het ook duidelijk, mijn eigen buik schokt dan ook mee. Volgens mij valt 5x per dag ook wel mee, de kleintjes zijn gewoon wat te gulzig met het vruchtwater.
Ja, hier nog zo'n gulzige! Het varieert van 2x tot 5x per dag en hoe langer ik zwanger ben, hoe beter ik het voel. Ik word er nu zelfs 's nachts wakker van. Ik hoor ook alleen maar dat het normaal en zelfs goed zou zijn, dus ik maak me er verder niet druk om.
Kindje1 had heeel vaak de hik - ook na z'n geboorte een paar keer per dag. Kan soms een kwartier of nog langer aanhouden. Kindje2 begint nu een beetje te hikken. Nog niet eens dagelijks, maar we zullen zien of dat nog komt. Blijft een beetje raar gevoel, maar zo herkenbaar als hij/zij er eenmaal is. Als ze dan gaan hikken weet je: ja, jij bent het, dat deed je ook toen je nog in m'n buik zat!