Precies, dit hadden zo mijn woorden kunnen zijn haha.. Zíj is toch degene, die er verstand van heeft? Ze zou me eigenlijk objectieve informatie mee moeten geven, dit was echt te ingekleurd. Maar goed.. Nee, inderdaad! Deze gyn had ook nog nooit hoeven ingrijpen. Als dat echt waar is, vind ik dat heel fijn voor haar haha.. Maar dat betekent niet dat ik om die reden ook maar een versie moet laten uitvoeren? Oohh ik voel me echt een kreng nu hoor.. Ik snap je dilemma ja! Tuurlijk kun je het niet laten rusten: je bent in je hoofd alleen maar bezig met die bevalling! Het is allemaal al niet niks en dit maakt het alleen maar ingewikkelder. Maar mannen staan daar toch anders in De mijne zegt (gelukkig!) steeds: 'Schat, ik sta achter jouw keuze, wat die ook mag zijn! Ik kan niet voor jou beslissen, want jij moet het straks allemaal doen.. Maar wat je ook kiest: ik weet dat je er goed over nagedacht hebt, daar vertrouw ik op.' Superlief! Misschien is het een idee om er pen en papier bij te pakken en er zo'n ouderwets rijtje voor- en nadelen van beide op te schrijven? En dan zowel je gevoel als je verstand erin verwerken..
Ik wou jullie nog even laten weten dat de versie hier goed is gegaan!! Het is me 100% meegevallen. Ondanks dat de kans dat het zou lukken klein was (1ste zwangerschap, placenta aan de voorzijde, sterke spierspieren) ben ik blij dat het gelukt is.
Dankjewel!! Ik had er eigenlijk niet meer op gerekend, maar ben helemaal happy dat ik alsnog thuis mag bevallen