Hallo allemaal Ik ben 26 weken en 4 dagen zwanger. Nu gaat mijn gezondheid en lichamelijke niet goed. Kan geen eten en drinken binnen houden spuug alles eruit.ik heb echt alles al geprobeerd.ik heb van het ziekenhuis ook al zetpillen gekregen tegen overgeven ook die helpen niet. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet de verloskundige en het ziekenhuis willen het nog even aan zien.ik ben helemaal op kan gewoon niet meer wanneer grijpt een ziekenhuis als het om je eigen gezondheid gaat.
Zoveel mogelijk gaan zeuren voordat ze je serieus nemen. Ik zou weer gaan bellen en echt aangeven dat het niet goed gaat.
Helaas moet je tegenwoordig doodziek zijn voordat er actie komt vanuit het ziekenhuis. Alleen jij voelt hoe het met je gaat en dat het zo echt niet meer verder kan. Blijf bellen aangeven dat je niet meer kunt en aangeven dat er nu echt iets gedaan moet worden. Ik loop al jaren met overgeven en artsen kunnen niets vinden. Ik weet hoe het is om steeds naar huis te worden gestuurd en niet serieus genomen wordt. Wat ik met de jaren heb geleerd is om dan maar te overdrijven, alleen dan schijn ik serieus genomen te worden. Dit heeft me van de dood gered. Ik was helemaal uitgedroogd, maar werd niet serieus genomen. Succes TS en echt gewoon iverdijven dan maar...
Als je geen drinken binnenhoudt dan ben je vast uitgedroogd en daar laten ze je echt niet mee doorlopen want dat is gevaarlijk voor de zwangerschap ook! Dus urine laten controleren bij uitdroging ondernemen ze dezelfde dag nog actie.