Hoi meiden , ik zit met een vraagje ik heb sinds een week dat de kleine soms hele rare beweging maakt in mijn buik ,het voelt alsof ze heel heel hard trilt je ziet mijn buik dan ook heel snel trillen ,vind het echt een beetje eng hoor ,want vraag me af wat het is schoppen kan echt niet zo snel gaan volgens mij ,soms lijkt het of ze schrikt of zo .... Heb om me heen al gevraagt aan mensen of ze dit herkennen niemand dus ....heb verloskundige zelfs gevraagt ze zei ja dan schopt ze ,maar ik weet zeker dat dat anders voelt ben toch niet gek ... herkent iemand dit? liefs
Hee, Heb vaak ook het gevoel dat er op 1 bepaalde plek wat aan het trillen is. Maar volgens mij schopt of schokt ze dan heel snel ofzo.... Kan het verder ook niet verklaren, maar denk dat het erbij zal horen!
nou zeg dat heb ik ook ja een soort trilling ,gister had ik ook weer echt in je anus zeg maar hahaha ja klinkt stom maar is nou eenmaal zo...
ik heb dat ook hoor.. En zelfs nu weer toen ik dit aan het lezen was hihi... hij is gewoon flink aan het bewegen ik zag net zelf me buik trillen