Ben momenteel 32weken zwanger en weer onwijs misselijk. Hoef nie tover tegeven maar scheelt weinig zeg maar. gister 1x iets duizelig maar verder daar geen last van gehad. En vanavond voor het eerst zins weken weer hoofdpijn. Ben ook echt onwijs moe. Week geleden bij verloskundige geweest bloeddruk was toen goed. Verloskundige vanmiddag wel ff gebeld ivm die misselijkheid had toen geen hoofdpijn. Die zegtvdat het erbij hoort en me niet druk hoeft te maken, maar vind het ergens toch wel eng. vooral omdat een vriendin zwangerschapsvergiftiging had en echt kantje boort was voor haar en haar zoontje. Wat denkt u? alvast bedankt
Goedenavond, ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Zeker als je een zwangerschapsvergiftiging in de omgeving hebt meegemaakt. Nu je zo'n last van hoofdpijn in combinatie met de misselijkheid, is het wel raadzaam om je verloskundige wederom te bellen. Belangrijk is dat je bloeddruk gemeten wordt en je urine gecheckt, om een zwangerschapsvergiftiging of hoge bloeddruk uit te sluiten. Succes! Groetjes Monique
Bedankt voor uw antwoord. vanmorgen bij verloskundige geweest, bloeddruk was netjes alleen ijzer was aan lage kant 6,7 Dus dat omhoog zien te krijgen hopelijk gaat het dan beter
Goedenavond, gelukkig was alles goed, behalve je ijzergehalte. Heb je tips gekregen om het ijzer omhoog te krijgen? Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Groetjes Monique