Navel "puilt" uit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heej dames!

Sinds een paar dagen, heb ik erge last rond me navel, en "puilt" hij ook een beetje uit (weet niet hoe ik het anders kan zeggen)

Is dat wel normaal zo vroeg?

Liefs

2. Samama

Samama Niet meer actief

Dat is wel vroeg als ik het vergelijk met mijzelf. Mijn navel puilt nog steeds niet uit, hij is wel ondieper geworden, maar komt er niet uit ofzo...

3. Niet meer actief

Ja, dat bedoelde ik :)
    Hij is ondieper, hij zit helemaal gelijk aan me buik.

Vind het wel vreemd, want de meeste hebben dit toch nog niet zo vroeg?

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik had het met 25 weken ofzo.. dat m'n navel volledig uitpuilde. Had ook niet veel vet op m'n buik en niet zo'n diep liggende navel.. dus ja, dan krijg je dat gewoon eerder. Nu vindt iedereen het erg grappig, hahah.. :p

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Mijn navel is gewoon nooit meer helemaal terug gegaan na de zwangerschap! zo vaag.
    ( ik baal daar ook van) ik kreeg het pas na 20 weken ofzo.
    maar ja iedereen draagt anders !

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn navel puilt niet uit is wel ondieper geworden,normaal kon ik me halve pink er in stoppen maar nu gaat dat al een poosje niet meer.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Het lijkt me zeer doen dat je navel zo uitpuilt, is dat ook zo? Ik vind het al een rotgevoel als ukkie onder m'n navel loopt te schoppen.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mijn navel puilde ook flink uit tijdens de hele zwangerschap. Ik ben nogal dun en hij puilde al vroeg uit... Als ik de trouwfoto's van zwager en schoonzus zie,(Ik was 38 weken zwanger) zie ik eerst mijn navel en dan kom ik erachteraan... :)

En idd.. navelpijn heb ik ook gehad.. :) Maar troost je, het komt weer goed!

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Bluesky: Hahah.. dat heb ik ook.. je ziet eerst navel en daarna de rest vd buik! :p

Het doet overigens geen pijn, maar omdat ik nu niet zo goed kan inschatten hoe 'breed' ik ben, stoot ik 'm weleens, dat is wel vervelend..

10. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Het verschilt gewoon heel erg per type navel. Mijn navel puilt nog steeds niet uit, maar bij sommigen komt dat ook helemaal niet, ik heb van mezelf gewoon een diepliggende navel.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook een diepliggende navel die niet uit zal puilen ;)

12. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ligt er inderdaad aan hoe je navel normaal is. Bij mijn geboorte is tot 3 keer toe een nieuws knooptje er in gelegd aangezien hij steeds los sprong. Dus ik heb een hele diepe navel van mijzelf en die gaat niet meer uitpuilen... ga ik vanuit aangezien ik nog zo'n 3 weekjes te gaan heb en het nog steeds een diep naveltje is ;)

Niets mis mee als het bij jou dus vroeg gebeurd. Combinatie van ondiep naveltje en misschien al flink wat spanning op de buik.

Geniet gewoon lekker van je zwangerschap!
    Liefs,
    PL

13. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Bij mij begint hij sinds vorrige week voor de helft uit te puilen haha, heel grappig, heb het bij mn vorrige zwangerschap niet gehad. Moet zeggen dat ik ook best al een dikke buik heb.

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Niet iedere naalt gaat uitpuilen hoor!

De mijne puilde ook uit, maar dit is nu weer weg, hij ligt zelfs 'dieper' nu, dan voor mijn zwangerschap.

Maak je geen zorgen en geniet lekker verder.. :)

15. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Mijn navel puilt half uit. Best een raar gezicht, ben nu 21 weken zwanger en had verwacht dat dat uitpuilen toch nog wel een maandje of twee zou duren. Ik was ook best wel dun, vooral op mijn buik. Nu heb ik een ballonnetje op mijn buik, met dus een half uitpuilende navel. Vriendlief moet erom lachen als hij het ziet. Ik gelukkig ook wel.

Liefs,
    Sonja

Deel Deze Pagina