32 weken zwanger en operatie met ruggeprik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkin08, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ik wordt maandag over een week geopereerd aan mij been.
    Waarschijnlujk gaat dit weer gebeuren met ruggenprik.
    Ben tijdens zwangerschap al eerder geopereerd maar toen was ik 15 weken zwanger.

Wat ik me af vraag is of ze nu mijn baby wel in de gaten houden met behulp van ctg ofzo? Bij 15 wkn kondit nog niet.

Iemand ervaring hiermee?
    Heb einde van de week pas afspraak bij anestesist.

2. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Niemand?

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    De anesthesioloog gaat alleen over de narcose.
    voor het in de gaten houden van je kindje moet je bij een gyn zijn, daar zou ik dus even een afspraak regelen.

4. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Oké wordt in zkh geopereerd waar ik niet in buurt woon en dus ook niet bekend ben bij gyneacoloog. Loop in eigen plaats gewoon onder behandeling bij verloskundige. Hoe ga ik dit regelen dan?

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.967
    113
    Vrouw
    Gewoon maandag even met de poli bellen en vragen hoe het zit? Met 32 weken kunnen ze in elk geval al prima een ctg maken, dus ik denk dat het wel te regelen is.

6. latnach

latnach Lid

2 mrt 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal gesproken zal de anesthesist tijdens zijn spreekuur bepalen of er een medebehandelaar nodig is voor consult, in jou geval dus een gyn. De gyn zal dan bekijken wat wel of niet nodig is qua behandeling/monitoring voor jou en je beeb.
    Neem aan de de behandelend arts wel op de hoogte is van je zwangerschap?
    Je zou evt. naar het anesthesie spreekuur kunnen bellen om nog even door te geven dat je zwanger bent, zodat ze hiervan iig al van op de hoogte zijn.

7. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ik.moet vrijdag bij anestesie zijn en wordt maandag ochtend geholpen, wordt allemaal erg kort dag denk ik. Ga maandag even bellen. Se weten dat ik zwanger ben fit is doorgegeven en zou in eerste instatie niet voor screening moeten komen maar omdat ik zwanger ben dus wel.

8. latnach

latnach Lid

2 mrt 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het bekend is, dan heeft de anesthesist misschien al contact gehad met een gyn. om te bespreken hoe of wat.
    Gewoon idd morgen even bellen, dan kunnen ze er eventueel nog iets mee, mocht het nodig zijn ;)

Deel Deze Pagina