Hallo, Ik ben 32 weken zwanger van mijn tweede kindje. Sinds 3 dagen voel ik in mijn vagina een harde bobbel zitten. Als ik er met mijn vinger over heen ga is het extreem gevoelig en het doet ook heel erg pijn met vrijen. Net als of hij ergens tegen aan komt. Ik heb last van lage rugpijn ( heel de dag door ) en nu wéér een blaasontsteking. Ik heb al een tijdje het gevoel dat mijn schaamlippen open staan alleen 'hangt' er dan niets uit. Nu heb ik gegoogled ( had ik eigenlijk niet moeten doen ) en kom ik uit op een baarmoederverzakking. Heeft dit consequenties voor de verdere zwangerschap en het kindje? Kan ik straks normaal bevallen? Ik maak me best wel zorgen. Komende donderdag moet ik naar mijn vk, moet ik dit ook aan haar zeggen? Schaam me er best wel voor eigenlijk.
Hoi sanne, Ik begrijp je angst maar het is goed om het tegen je verloskundige te zeggen en het ook te laten zien! Ik denk namelijk niet dat het een verzakking is. Maar misschien een spatader of een cyste. Joh wij zien heel vaak vrouwen van onder en we verklappen aan niemand iets verder! En liever optijd behandelen dan nu doorlopen en op je 45e incontinent zijn toch? Imke