Bedankt voor de reacties en stemmen tot nu toe! Ik vind zelf thijmen/Tijmen het mooiste maar vriend niet helaas. Hij neigt nu meer naar Manuel of Lucas. We vinden de kortere namen ook leuk maar weten idd niet of dat heel mooi staat naast Eline dus nog even over nadenken!
Ik vind Sam en Finn de mooiste namen, maar die vind ik niet zo mooi in combinatie met de naam van jullie dochtertje. Dan zou ik gaan voor Tijmen/Thijmen of Lucas. Die namen hebben niet mijn voorkeur dus, maar vind ik er wel beter bij passen.
Eline en Finn! en anders Eline en Sam. Maar deze keuze heeft vooral te maken met het feit dat ik dit de mooiste namen vind, los van hoe broer of zus heet. En toevallig staan ze wel heel mooi bij Eline. Voor mij vallen Manuel en Justin sowieso af omdat ik dit een geheel ander stijltje vind... Succes
Ik zag dat sowieso bijna niemand voor Manuel ging, nu je het over ander stijltje hebt bedoel je dan minder Nederlands klinkend of tokkie of iets anders? Ik ken de naam nier bij iemand dus kan het ook niet goed accocieren maar vond het wel mooi klinken maar wil ook geen naam met evt verkeerde accosiaties!!!
Ja het heeft vaak te maken met 'ken je iemand die zo heet en wat zijn je accosiaties?' Ik ken dus een Manuel die vroeger een tokkie en etterbak in één was dus dat werkt dan niet mee. Justin vind ik zelf heel Amerikaans, net zoals Duncan, Collin, Jeremy. Zulk soort namen. Ik durf niet zo snel tokkie te zeggen want ik wil niemand beledigen maar het is eigenlijk wel hoe ik erover denk. Maar weet je, dit is allemaal zo persoonlijk. Het merendeel van de Manuels en Justins is vast hartstikke leuk, netjes, sociaal, enz. En dan kent altijd iemand een hond of kat of buurman die zo heet enz. enz. Volg je hart, haha!
Manuel vind ik juist mooi! Ik ken een hele leuke nette gezellige jongen die zo heet. Ik vind het ook mooi bij Eline.