Hallo dames, Ik ben (morgen) 32 weken zwanger en heb al dagen last van zeurende buikpijn in mijn onderbuik. Alsof ik ongesteld moet worden. Aangezien dit ons eerste wondertje is, vraag ik mij af of dit 'normaal' is. En of er misschien tips zijn om het iets te verlichten, raak er soms beetje chaggie van... *bloos*... alvast bedankt, nog een fijn weekend toegewenst! Liefs Rach
Ik heb ook wel eens van die dagen gehad met zo'n zeurderige pijn in mijn buik. En nu af en toe ook. Weet ook niet of het normaal is, maar het gaat meestal weer gewoon weg bij mij na een tijdje.
Hou het in de gaten als het aanhoudt, het zou zomaar een blaasontsteking kunnen zijn! Heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Succes!
dankjewel dames voor jullie reacties, blij om te horen dat het vaker voor komt. Ik las net trouwens in een boek dat het ook kan zijn dat ik voel dat ze indaalt. Kan een drukkend gevoel zijn. Zal het in de gaten houden. In iedergeval bedankt allemaal! Liefs Rach
indd in de gaten houden, had het ook met 32 weken en het waren toch weeen.. had bij controle 3 cm en dezelfde avond nog 5.. alleen door dat zeurende gevoel! tuurlijk kan het indalen zijn maar liever een keer te veel langs gaan of bellen dan 1 keer te weinig.