Gekleurde muisjes in de over?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door blauwespeen, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Even een korte vraag. Morgen wil ik een cupcakejes/cake bakken met blauwe muisjes er in. Blijft dit goed van kleur en smaak?
    Het idee is dat ik de cake aan snij en dan te zien is welke kleur het is.
    Iemand een idee of ervaring of het goed gaat?

Bedankt

2. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik zou zeggen, probeer eens met een bakje met muisjes! Mocht het niet lukken is het misschien een idee om te werken zoals een taart vulling?! Maar dat is wel veel meer werk denk ik!

3. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Of blauwe kleurstof?

4. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
  5. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Inderdaad eetbare kleurstof aanschaffen elke taart winkel heeft dat. Muisjes smelt helemaal weg en is er niets meer over van de kleur. Je kan er voor kiezen om je cakejes te kleuren. Beetje kleurstof toevoegen tijdens het mixen tot aan de gewenste kleur. Of inderdaad een vulling maken van botercreme die kun je ook goed kleuren.

6. Mishur

Mishur Actief lid

22 mrt 2012
    446
    0
    0
    Leiden
    Muisjes smelten idd (kleur gaat weg en wat je overhoudt is iets bruins), zelfs bovenop een kwarktaart smelten ze (door de vocht ofzo).
    Bovenstaande ideeen zijn beter. Succes met bakken!

7. Jomy

Jomy Niet meer actief

Of gewoon heel simpel de muisjes op de cupcakes met glazuur... En dat je er dan een alu folie overheen doen en het onthult ofzo :p Succes iig!

8. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Of de cupcakjes bakken en dan met een mesje een rondje uit de onderkant snijden. Een klein dekseltje van het rondje eraf snijden en hem vullen en weer dichtdoen.. Nieuw papiertje eromheen en er is niets van te zien.

9. zwendel

zwendel Niet meer actief

een soort van marmercake maken met blauwe of roze kleurstof. Beetje neutraal cakebeslag apart houden. dan eerst een laagje neutraal cakebeslag onderin de vorm, zijkanten ook insmeren met wat beslag, dan marmerbeslag erin met de kleurstof en dan nog een beetje neutraal beslag erovereen. heb je aan de buitenkant een neutrale cake en aan de binnenkant de gewenste kleur. kan de binnenkant natuurlijk ook helemaal gekleurd maken...

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Goede ideeen! Bedankt.
    De visitie komt morgen, dus voor die tijd even bakken. Open snijden, muisjes erin en klaar :D

Bedankt

Deel Deze Pagina