Is dit normaal??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Trotsemama1, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hallo
    ik ben er gister achter gekomen dat ik waarschijnlijk blaasontsteking heb
    Ik werk in een verpleeghuis en we hebben ook die testjes daar voor blaasontsteking en ik had er dus 1 gedaan vanwege klachten, en er kwam uit dat me leuco's iets verhoogd was en me hemboglobine verhoogd is?

nou ben ik net bij de huisarts gevraagd en die vroeg of ik nog genoeg leven voelde
    ik zei zonder er bij na te denken ja
    maar nou zit ik na te denken sinds vrijdag voel ik hem/haar niet zo vaak meer ben nu 18 weken zwanger
    is dit normaal of is de kans nou groot dat er iets mis is
    ik begin zo te twijfelen

ik hoop dat je me kan geruststellen

groetjes TM

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi TM,

Het is al super dat je je kindje voelt bewegen! Dat je het een tijdje minder of helemaal niet voelt kan voorkomen omdat je kindje nog zo klein is en nog niet zeer krachtig. Als het naar je rug of tegen de moederkoek aan trappeld merk je daar nog helemaal niets van.
    Ik vind het persoonlijk geen goede vraag van je huisarts. Hij had beter kunnen vragen of je het al voelt bewegen en niet of je het genoeg voelt. Dat is onder de 28wkn niet reeel.

IMke

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nee dat dacht ik ook al mocht vandaag even extra komen van de Vk om me even gerust te stellen
    en de baby was goed gegroeit dus geen reden tot ongerust

moet nu verplicht thuiszitten omdat ik ook erg last van harde buiken heb vooral als ik werk en hele tijd moet bukken tillen en dat soort dingen(werk in de zorg)

heb namelijk geen blaasontsteking dus daarvan konden me harde buiken niet zijn
    in ieder geval bedankt voor je reactie

Deel Deze Pagina