hallo ik ben er gister achter gekomen dat ik waarschijnlijk blaasontsteking heb Ik werk in een verpleeghuis en we hebben ook die testjes daar voor blaasontsteking en ik had er dus 1 gedaan vanwege klachten, en er kwam uit dat me leuco's iets verhoogd was en me hemboglobine verhoogd is? nou ben ik net bij de huisarts gevraagd en die vroeg of ik nog genoeg leven voelde ik zei zonder er bij na te denken ja maar nou zit ik na te denken sinds vrijdag voel ik hem/haar niet zo vaak meer ben nu 18 weken zwanger is dit normaal of is de kans nou groot dat er iets mis is ik begin zo te twijfelen ik hoop dat je me kan geruststellen groetjes TM
Hoi TM, Het is al super dat je je kindje voelt bewegen! Dat je het een tijdje minder of helemaal niet voelt kan voorkomen omdat je kindje nog zo klein is en nog niet zeer krachtig. Als het naar je rug of tegen de moederkoek aan trappeld merk je daar nog helemaal niets van. Ik vind het persoonlijk geen goede vraag van je huisarts. Hij had beter kunnen vragen of je het al voelt bewegen en niet of je het genoeg voelt. Dat is onder de 28wkn niet reeel. IMke
nee dat dacht ik ook al mocht vandaag even extra komen van de Vk om me even gerust te stellen en de baby was goed gegroeit dus geen reden tot ongerust moet nu verplicht thuiszitten omdat ik ook erg last van harde buiken heb vooral als ik werk en hele tijd moet bukken tillen en dat soort dingen(werk in de zorg) heb namelijk geen blaasontsteking dus daarvan konden me harde buiken niet zijn in ieder geval bedankt voor je reactie