Moosie; Zeker een pittig gesprek, maar goed te horen dat hij nu ook zijn gevoel uitte. Ik hoop dat hij wat aan de gespreken met een therapeut gaat hebben. Bij mijn man heeft zeer zeker geholpen. Veel liefs en sterkte! Nathasja
Fijn om te horen dat jullie hebben kunnen praten meid! de eerste stap is gezet en dat is een goed begin! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken van alles (is immers geen fijn nieuws wat zo even koud op je dak valt) heel veel geluk en liefde toegewenst samen! dat jullie er samen maar sterk uit mogen komen!
Jeetje, er ligt nu een zware taak voor jullie... Ik ben iig blij dat het hoge woord eruit is, en voor jou dat hij dus wel voor de relatie wil gaan! Ik hoop voor jou en hem, maar in de eerste plaats voor de kinderen dat hij (jullie) een manier vindt om hiermee om te gaan. Heel veel sterkte daarbij gewenst!
Das zeker pittig, heel veel succes met het verder werken aan jullie relatie, de eerste grote stap is gezet zo te horen..
Moosie fijn dat jullie een open en eerlijk gesprek hebben gehad, dat is vast stap 1 ! Als je man en jij er aan willen werken ben je halverwege. Heel veel sterkte de komende weken en neem je rust hé. Dikke knuf!
jeetje mina das niet niks, veel sterkte voor jullie alle twee. ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat wat met je man is gebeurd een plekje kunt geven en hij zelf natuurlijk ook, ik hoop ook dat hij in de toekomst opener is en dat hij kan praten over zijn emotie's. liefs fokje
Heel knap van jullie allebei dat jullie in staat zijn erover te praten en ook echt aktie te ondernemen. Het blijft zo vaak bij alleen woorden, maar jullie hebben de moed om het met z'n tweeen aan te pakken. Petje af meid!
samen sta je sterk! En de eerste stap is gezet.......Praten helpt, laat het eruit komen dan kan het een plekje krijgen....... nogmaals sterkte.....
Wat heerlijk dat jullie het goed hebben kunnen bepraten ! ( fijn om te lezen ) Dat is een heel goed begin Veel suc-6 verder en probeer idd een beetje tot rust te komen
hoi moosie, ben blij dat jij je na dit gesprek weer wat beter bent gaan voelen, maar laat me je 1 advies geven, sta er op dat hij hulp gaat zoeken, hij moet dit verwerken, anders heb je na verloop van tijd weer een tijdbom in huis, vooral mannen die niet zo goed kunnen praten exploderen eens in de zoveel tijd! Ik wens jullie alle geluk toe! liefs jette