Vanmiddag nadat ik lang had gezeten voelde ik ineens wat lopen. Flink bloedverlies. En daarna tijdens het plassen. Was echt vaginaal getest met een tampon. Kon bij vk terecht en de kleine doet het prima. Maar wat een schrik zeg! Eenmaal thuis na plassenwéér. Toch zit het me niet lekker! Verder geen buikkrampen. Wel het idee van blaasontsteking dus morgen even urine wegbrengen. Nuchtere ik is niet meer zo nuchter. ...
Ik heb bij mijn tweede zwangerschap hetzelfde gehad. Net voor de 13 weken. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Het bleef aanhouden zo af en toe en heb controle gehad in het zh. Niks te zien of vinden. Bij de 20 weken echo bleek mijn placenta voor de uitgang te liggen. Een klein stukje en dat heeft waarschijnlijk het bloeder veroorzaakt. Het was toen al gestopt gelukkig. Het is altijd eng als je bloed verliest. Hou het in de gaten en zolang het niet mega veel wordt en je geen krampen hebt ik er waarschijnlijk niks aan de hand. Eng is het wel.
Gelukkig lijkt het over te zijn! Zou wat zijn een laagliggende placenta had ik bij de eerste ook maar daar geen bloedverlies van gehad.