32 wkn, groeiachterstand

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liene, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liene

Liene Actief lid

23 feb 2011
    231
    0
    0
    NULL
    Aan het Tjeukermeer
    vanmorgen een tweede groeiecho gehad. Mn zoontje is geboren rond de p5-p10 lijn, vandaar wat extra groei echos.
    Vanmorgen te horen gekregen dat nr. 2 nu rond de p8 zit. Dit komt neer op ongeveer 2 weken achterstand. Echoscopiste wilde daar niks aan koppellen en laat het aan de verloskundige. Daar moet ik gelukkig woensdag weer heen.

Nu maak ik toch wel zorgen: wat kan ik verwachten.... Ik voel het kindje goed. Bloeddruk was nog aldoor goed. Heb sinds vandaag vakantie en daarna verlof, maar moet nog erg veel doen in en om huis. En heb ook nog een zoontje van 1,5 rond rennen... Voor bed rust ben ik niet gemaakt..... Iemand ervaringen en tips?

2. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Geen zorgen maken... Er zijn nu eenmaal kleine en grotere kindjes... Waarschijnlijk hebben ze ook de doppler gecheckt en als die niet in orde zou zijn zou je echt gelijk doorgestuurd worden... Als ze je niet meteen doorsturen zou ik me niet teveel zorgen maken...

Ik ben nu bijna 35 weken zwanger van de derde... En heb bij alledrie mijn kindjes een groeiachterstand in de zwangerschap gehad... Deze loopt ook iets achter... Zolang je het goed voelt bewegen en de placenta functioneert naar behoren dan is er geen reden om de baby eerder te wereld te laten komen hoor...

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    tja, denk dat het net is wat mn voorganger zegt. sommige kindjes zijn nu eenmaal wat kleiner.
    dochter was bij ruim 38 weken 2450 gram en maatje 44/42. wel klein maar niks mis mee.
    heb me druk gemaakt door die extra groei echo's enzo maar uiteindelijk functioneerde alles prima. gewoon een kleintje.
    en idd als ze echt iets hadden gezien wat fout is dan had je dat meteen te horen gekregen.

Deel Deze Pagina