2 weken geleden een ziekenhuisopname van 3 dagen gehad en 48 uur weeenremmers en longrijpers omdat mijn Bmm bij controle nog maar 9,2mm bleek te zijn. Ook is er een pessarium geplaatst om de boel dicht te houden. Nu heb ik sinds 2 dagen af en toe een buikpijnaanval die doortrekt tot in mijn rug, alsof ik ineens flink ongesteld moet worden. Ik wil dan op dat moment ook echt ff liggen totda het weer wegtrekt, er zit geen regelmaat in en komt ong 6 A 7 keer per dag. Zijn dit misschien voorweeen ? Ik maak me verder nog geen zorgen, heb daarom de gyn ook niet gebeld, ook omdat mijn ziekenhuis 45 min heen en 45 min terug rijden is en ik ook met mijn stiefdochtertje zit. Ben benieuwd ...
32 weken is zeker niet te vroeg om voorweeen te krijgen, ik had die al vanaf 25 weken. Maar met jouw voorgeschiedens (weeenremmers,..) zou ik zeker gyne bellen
Het zouden inderdaad heel best voorweeen of indalingsweeen kunnen zijn, dat komt wel overeen met de soort pijn die je beschrijft en hoe vaak het voorkomt. Maar met jou voorgeschiedenis zou ik het inderdaad toch aangeven bij de gyn. Weet bijv. niet of voorweeen anders benaderd worden als je al een verkortte bmm hebt?
Vanochtend controle gehad bh de gyn, alles is goed. Geen weeën volgens de ctg, pessarium zit nog goed, kindje doet het goed .... Dus ja, gewoon pijnlijke harde buiken werd er gezegd ... Maar t blijft vervelend ... Nog even volhouden