Hallo meiden! Ik ben 32 weken zwanger en sinds een paar nachten heb ik behoorlijk pijn in mijn bekken als ik op mn zij lig. Eerst ontstond dat pas na een dik uur liggen, maar nu heb ik al pijn na 10 minuten op een kant gelegen te hebben. Dat betekend vaak draaien en het verstoort mn nachtrust behoorlijk. Op mn rug heb ik steeds veel harde buiken, dus dat wil ik ook niet te lang doen en op mn buik.....tja, dat spreekt voor zich. Als ik op ben, heb ik nergens last van. Is dit dan bekkeninstabiliteit? Is er nog iemand die dit heeft en/of tips voor me heeft? Ik hoop het, anders gaan die resterende weken nog wel erg lang duren!
Een kussentje tussen benen met het slapen wil ook helpen. Of inderdaad het voedingskussen en dan lekker omarmen met handen en benen
hier ook voedingskussen en daar dan een beetje bovenop draaien, zo lig ik half op mijn buik, dat gaat ontzettend goed!
Zorg ook dat je onderrug recht of gebolt is dus niet hol naar binnen/hol getrokken. Ook op je rug liggen met kussen onder je kuiten kan helpen?
Ik slaap ook al tijdje met een voedingskussen. Gedeelte tussen mn knieen/benen en laatste dagen doe ik ook een kussen in mijn rug ter ondersteuning.