Hallo... Ik heb de laatste dagen steeds vaker menstruatie-achtige rugpijn. soms wordt het wat erger en dan zakt het uiteindelijk weer af. wat kan dat zijn? ook heb ik weleens dat de kleine zo erg naar beneden drukt dat het voelt alsof ik bijna moet persen zodat ze eruit komt. heel apart is dat. plas ook steeds meer dus neem aan dat ze al wel wat laag of iets ingedaald is. die rugpijn had ik eerder alleen als ik in bed lag, nu vandaag dus overdag ook ineens... Hoop dat jullie dit herkennen
Hoi hoi.. Denk zelf ook iets van voorweeen. Maar ik herken het niet bij mijn vorige zwangerschappen...Zo lastig haha. Ik hoor het van de week wel als ik naar de vk moet
Grappig, volgens mij lopen we gelijk. Ik denk dat het voorweeen/indalingsweeen zijn. Hier ook last van menstruatiegevoel en pijn in liezen.
ja idd. we zijn even ver wat leuk. ja heb het nu nog steeds...vindt dat wel vervelend hoor. ben ook al zo ongeduldig en wil zo graag mijn kleine meisje nu in mijn armen en ook mijn gewone kleren weer aan haha... Heb jij verder nog kwaaltjes?