menstruatiepijn rug en 36+weken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mammied, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Hallo... Ik heb de laatste dagen steeds vaker menstruatie-achtige rugpijn. soms wordt het wat erger en dan zakt het uiteindelijk weer af. wat kan dat zijn? ook heb ik weleens dat de kleine zo erg naar beneden drukt dat het voelt alsof ik bijna moet persen zodat ze eruit komt. heel apart is dat. plas ook steeds meer dus neem aan dat ze al wel wat laag of iets ingedaald is. die rugpijn had ik eerder alleen als ik in bed lag, nu vandaag dus overdag ook ineens... Hoop dat jullie dit herkennen

2. appeltje81

12 mrt 2012
    81
    0
    0
    mijn dochter
    misschien voor/oefenweeen anders even bellen naar je verloskundige

3. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Hoi hoi.. Denk zelf ook iets van voorweeen. Maar ik herken het niet bij mijn vorige zwangerschappen...Zo lastig haha. Ik hoor het van de week wel als ik naar de vk moet :)

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Grappig, volgens mij lopen we gelijk. Ik denk dat het voorweeen/indalingsweeen zijn. Hier ook last van menstruatiegevoel en pijn in liezen.

5. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    ja idd. we zijn even ver :) wat leuk. ja heb het nu nog steeds...vindt dat wel vervelend hoor. ben ook al zo ongeduldig en wil zo graag mijn kleine meisje nu in mijn armen en ook mijn gewone kleren weer aan haha... Heb jij verder nog kwaaltjes?

Deel Deze Pagina