32 wkn zwanger en steken in schaambeen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happy76, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy76

happy76 Lid

8 okt 2010
    26
    0
    0
    Hallo, ik ben nu 32 wkn en heb af en toe zulke steken down under....dat ik er niet meer van kan lopen pfffff, alsof de baby aan mn plasbuis zit te trekken ofzo ;), wie herkent dit? Doet echt zoooooo'n zeer dan, en niet fijn met een stafford en kleuter in huis:(...weet iemand wat ik hiermee kan doen of is het kwestie van rust nemen?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha ja dat herken ik wel. Volgens mij heeft dat ermee te maken dat je kleine bezig is met indalen.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Volgens mij komt dat idd door het indalen, heb er ook last van gehad... Kan idd behoorlijk pijnlijk zijn! :(

4. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Het kan indalen zijn inderdaad. Voelt het soms ook heel beurs? Dat heb ik nu een aantal maanden en het wordt steeds erger :( Vooral als ik moet plassen, steekt het heel erg: even plassen en het is opgelost. Maar het beurse gevoel en dat elke stap pijn doet, daar heb ik nog geen oplossing voor. Behalve de hele dag zitten, maar dat is hier ook niet te doen :(

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Het kan ook zijn dat je last hebt van bekkenpijn. Ik heb die steken ook, soms vervelend, soms ondraaglijk...
    Anders de vlos even vragen?

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ken die steken ook!! Echt steken down under in je 'doos' wat het is schijnbaar indalings steken alleen hij ligt in stuit en gisteren leek het nog niet opindalen bij de gyn.....

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik ken dat gevoel ook!
    alleen die van ons ligt ook in een stuit nu, dus indalen zal het niet wezen bij mij.. teminste maandag nog niet!

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook het indalen. Had ik ook en de vk bevestigde dat de kleine al aan het indalen is. Ze vertelde dat het zelf helemaal kan doortrekken naar je schaamlippen (help?? )

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb de steken hier ook alweer gesignaleerd, ik herken ze idd nog als indalingspijn.

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Heel herkenbaar! De kleine man is hier aan 't indalen ;)

11. happy76

happy76 Lid

8 okt 2010
    26
    0
    0
    Ik heb het al langer en 2 weken terug was hij nog niet aan het indalen...misschien gebeurt dat heel langzaam??? Het verschilt ook echt per dag hoor, vandeweek echt een hele dag (pfff) bijna niet kunnen lopen, maar gister weer nergens last van gehad, wat een rotgevoel is dat zeg haha, gaat het wel over als de kleine helemaal ingedaalt is of blijft dat dan??

12. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Ik ben ook 32 weken zwanger en bij mij worden die steken veroorzaakt door bekkeninstabiliteit. Het is een scherpe pijn bij je schaambod en soms lijkt het een beetje op een blaasontsteking, ik krijg het vooral tijdens het lopen.

13. happy76

happy76 Lid

8 okt 2010
    26
    0
    0
    Ja, tijdens het lopen komt het opzetten en kan je geen stap meer verzetten....Maar volgens de fysio was het geen bekkeninstabiliteit omdat ik gewoon mn benen nog op kon tillen als ik lig een voor een, maar mn ene heup is stijver dan de ander en daar kan het ook aan liggen zei ze. Goed je knieeen naar buiten houden, ook tijdens lopen en zitten kan helpen, maar merk weinig verschil...

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Volgens mijn frauenartzt kan het ook komen door het extra gewicht wat je mee moet zeulen. Ik heb het hier ook al een aantal weken, vooral als ik lang heb stil gezeten. Dan doet mn schaambeen echt pijn, moet echt "opstarten" dan.
    Vooral ook meer last wanneer ik die dag veel heb gestaan/gelopen, dan nog meer "opstartproblemen"

15. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Toen ik het bij een vorige zwangerschap had zei de gyn dat het
    kwam omdat mijn baarmoeder aan het verweken en verstrijken was.
    Het begon toen in week 32 en met week 35 verloor ik de slijmprop en
    onze zoon werd 2 weken later geboren.:)

Deel Deze Pagina